کد خبر : 89042
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1395 - 9:47
-

علاسوند:از روند تیم در نیم فصل دوم رضایت دارم/دو بازی شش امتیازی پیش رو داریم

علاسوند:از روند تیم در نیم فصل دوم رضایت دارم/دو بازی شش امتیازی پیش رو داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند در ابتدا در خصوص پیروزی تیمش برابر آذرخش بندرعباس در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: بازی خوب و سختی داشتیم. فکر می کنم ما بازی را خیلی خوب شروع و اداره کردیم. البته حریف در نیمه دوم به لحاظ این که تیمی خوب و از تماشاگران پرشوری هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند در ابتدا در خصوص پیروزی تیمش برابر آذرخش بندرعباس در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: بازی خوب و سختی داشتیم. فکر می کنم ما بازی را خیلی خوب شروع و اداره کردیم. البته حریف در نیمه دوم به لحاظ این که تیمی خوب و از تماشاگران پرشوری هم بهره می‌برد، به ما فشار آورد ولی در نهایت توانستیم بازی را به خوبی به پایان برسانیم.

وی با اشاره به سفر خسته‌کننده تیمش برای رسیدن به بندرعباس، افزود: پرواز اهواز به بندرعباس به خاطر پدیده گرد و غبار لغو شد و ما مجبور شدیم به آبادان برویم و از آن جا عازم بندرعباس شویم. البته این خستگی باعث نشد که بازیکنانم کم‌کاری کنند، بلکه تلاش‌شان را کردند و مزد برتری‌شان را با ارائه یک بازی خوب گرفتند. درست است که کیفیت همیشگی‌مان را نداشتیم ولی موفق شدیم امتیاز این بازی خارج از خانه را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که آیا از روند تیم در نیم‌فصل دوم رضایت دارید؟ عنوان کرد: مسلما راضی هستم، البته در نیم‌فصل دوم شروع خیلی خوبی نداشتیم ولی در دو بازی اخیر توانسته‌ایم به روند خوب گذشته‌مان برگردیم و ان‌شاءالله که این روند خوب ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به دو دیدار مهم تیمش برابر مس سونگون و تاسیسات دریایی، گفت: دو بازی شش امتیازی پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم دست پر خارج شویم و سکویی بسیار خوب برای حفاری در پایان این رقابت‌ها به دست آوریم.

علاسوند در ارزیابی از تیم مس سونگون، حریف این هفته تیمش، خاطرنشان‌کرد: مس یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و نتایج این تیم نشان می‌دهد که بسیار با سیاست و با برنامه بازی می‌کند. مس سونگون در صورتی که از حریف خود پیش بیافتد، گل زدن به این تیم سخت است، چرا که بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. ما تلاش می کنیم، شکست دور رفت را جبران کنیم و فاصله مان را با تیم های بالای جدول کم کنیم. ما در این بازی محکوم به برد هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵

برو خدا رو شکر کن فرید نمازى برگشته اگه نه این دو بازى رو هم نمیبردى بچه پرو