کد خبر : 89170
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 - 13:56
دسته‌بندی نشده
-

شکستن طلسم نبردن در قم لذت بخش بود/ داور پدر تیم دبیری را درآورد

شکستن طلسم نبردن در قم لذت بخش بود/ داور پدر تیم دبیری را درآورد
مالك باشگاه دبيري تبريز گفت: با توجه به اينكه پس از سالها موفق شديم در قم برنده باشيم، اين برد بسيار لذت بخش بود و به همه بازيكنان و مربيان تيم هم چسبيد.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از سال‌های قبل همواره قم یکی از قطب‌های فوتسال ایران بوده که بازیکنان بسیار زیادی را به فوتسال ایران تحویل داده و همیشه برای تیم هایی که در قم بازی کرده‌اند، بازی با نماینده این شهر سخت و دشوار بوده است.

وی افزود: با این پیش زمینه و اینکه نماینده قم هفته گذشته موفق به شکست رقیب ما برای رسیدن به قهرمانی شده و نشان داده بود یک تیم منسجم است پای در این بازی گذاشتیم و موفق به پیروزی ارزشمندی شدیم که در روز توقف گیتی پسند و تاسیسات به عنوان مدعیان قهرمانی رقم خورد.

مالک باشگاه دبیری با اشاره به قضاوت داوری در این بازی تاکید کرد: متاسفانه با احترام به همه داوران، این داوری پدر تیم دبیری را در قم درآورد و طوری شده بود که بازیکنان ما به محض خطا با کارت زرد داور مواجه می‌شدند و شاید تیم ما در نیمه اول پنج خطا کرد و ۴کارت زرد گرفت که شاید همان یک خطا هم از دست داور در رفت والا آن را هم کارت زرد می‌داد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در نیمه دوم این بازی از ترس کارت جرات درگیر شدن برای گرفتن توپ را از دست دادند و شاید همین می توانست سه امتیاز را از دست ما دربیاورد که شکر خدا اینطور نشد اما با توجه به حضور در کورس مدعیان با این کارت‌های متعدد، تیم ما به روی لبه تیغ رفت تا کادر فنی از این پس نگران از دست دادن بازیکنانش باشد.

افشین دبیری گفت: ما هنوز از گرفتن رای در مورد بازی با ساری ناامید نیستیم و به رغم بی مهری دوستان، دنبال گرفتن حقمان هستیم کما اینکه شاید حتی یک امتیاز از این بازی در سرنوشت رسیدن به قهرمانی ما در این فصل تاثیرگذار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.