این درس عبرت میشه که دیگه کسی بازیکن غیره قانونی بازی نده
یاسین پیشرو قم مقابل دانشگاه آزاد سه بر صفر بازنده شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از بررسی شکایت تیم فوتسال باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد مبنی بر حضورغیر مجاز مهدی زاهدی در تیم یاسین پیشرو قم ، کمیته انضباطی ، نتیجه دیدار دو تیم را سه بر صفر به سود دانشگاه آزاد اعلام و تیم یاسین پیشروی قم را به پرداخت مبلغ ۲۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. در ضمن در صورت استفاده تیم یاسین پیشرو از این بازیکن در سایر مسابقات ، نتایج این دیدارها نیز سه بر صفر به سود تیم های مقابل اعلام خواهد شد.
این رای در مهلت یک هفته از تاریخ ابلاغ ، قابل تجدید نظردرکمیته استیناف است.
منبع:سایت فدراسیون فوتبال
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
عجبی یه قانون مندشدین!!آفرین خوشم اومد تا هرکسی به راختی توی تیم خودش کم نزاره وراحت بره یه تیم دیگه بازی کنه
روبرو ارژن هم بازی کرده که ارژن هم بعد بازی اعتراض کردن و اعتراض خودم رو اعلام کردن چی شد هیچی نگفتند تا روبرو دانشگاه این حکم رو اعلام کردن فقط قصدشون این بود سه امتیاز مجانی به دانشگاه بدن به نظرم قزوین حق داره اعتراض کنه چون دیر اعلام رای کردن
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳