کد خبر : 89907
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 17:37
دسته‌بندی نشده
-

رعدی: در ضربات آخر مشکل داشتیم/ دروازه بان حریف بازی را ۱۵ بار متوقف کرد!

رعدی: در ضربات آخر مشکل داشتیم/ دروازه بان حریف بازی را ۱۵ بار متوقف کرد!
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری بعد از شکست تیمش مقابل دانشگاه آزاد انتقادات بسیاری را به دروازه بان حریف به خاطر وقت کشی مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی رعدی سرمربی تیم شهروند ساری در مصاحبه با خبرنگار fut5al در مورد شکست تیمش برابر دانشگاه آزاد گفت: ما برای‌این بازی‌ از قبل برنامه داشتیم و بازی‌ را هم خیلی خوب شروع کردیم. یک گل خیلی بد دریافت کردیم و متاسفانه آن گل، تیم ما را تحت فشار روحی و روانی شدیدی قرار داد. در ادامه بازی نیز گل دیگری مشابه همان گل اول دریافت کردیم. اما ما در تمامی مقاطع بازی برنامه داشتیم. موقعیت های زیادی را هم خلق کردیم. مشکل تیم فقط گلزنی بود و ما در تمام کردن و به ثمر رساندن موقعیت ها با مشکل روبرو شده بودیم و دلیل این امر را هم نمی دانم. البته باید اذعان داشته باشم که در این بازی دروازه بان دانشگاه آزاد فراتر از حد یک دروازه بان ظاهر شد و توپ های زیادی را مهار کرد.
رعدی در ادامه افزود: بنده این پیروزی را به دانشگاه آزاد تبریک می گویم. اگر تیم دانشگاه آزاد همیشه این گونه بازی کند، من بعید می دانم که آن ها تیم بازنده باشند. این تیم در برابر ما با تمام وجود بازی کرد و تمام فاکتور های یک تیم را دارا بود. ما هم تمام تلاش خود را انجام دادیم اما به نتیجه نرسیدیم.
وی در مورد شرایط داوری و اعتراض های تیمش به داوران گفت: بنده با داور بازی مشکلی نداشتم. دروازه بان تیم حریف ۱۵ الی ۱۶ بار به بهانه های مختلف بازی را متوقف کرد. من اعتقادم این است که وقتی چنین شرایطی بوجود آمد، داور باید گلر این تیم را به بیرون می فرستاد و گلر ذخیره جایگزین وی می شد و هر وقت که وی شرایط مساعد را پیدا می کرد مجددا وارد زمین می شد. اما شرایط نباید به گونه ای باشد که به کسی باج داده شود. دروازه بان حریف به بهانه های مختلف بازی را متوقف کرد. فکر می کنم داور باید به زمین مسابقه اخطار می داد که باعث مصدومیت دروازه بان حریف می شد . زیرا هیچ کس با او برخوردی نداشت اما او مدام مصدوم می شد و داور هم اعلام خطا می کرد . تمام این کار ها بدین خاطر است که بازی از شرایط خودش خارج شود و مقداری آرام شود. بنده قصد بی احترامی به دانشگاه آزاد را ندارم و این نتیجه را به آنها تبریک می گویم اما وقتی که شرایط این گونه رقم می خورد، انسان نمی داند که باید چه بگوید ‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروی شنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

آقای رعدی قبول کنید تو بازیهای خارج از خانه ضعیف ترین عملکرد و داشتین و هیچ حرفی به نظر من قانع کننده نیست…