کد خبر : 90502
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1395 - 21:09
دسته‌بندی نشده
-

صعود غیرت و سیبریاک به فینال ارمنکو کاپ

صعود غیرت و سیبریاک به فینال ارمنکو کاپ
تیم‌های غیرت آلماتی و سیبریاک نووسیبیرسک با برتری مقابل حریفان خود موفق به صعود به چهارمین دوره مسابقات ارمنکو کاپ روسیه شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های غیرت آلماتی و سیبریاک نووسیبیرسک با برتری مقابل حریفان خود موفق به صعود به چهارمین دوره مسابقات ارمنکو کاپ روسیه شدند. در مرحله نیمه‌نهایی چهارمین دوره رقابت‌های اوراسیا، ابتدا تیم‌های سیبریاک نووسیبیرسک روسیه و دینا مسکو روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ نماینده منطقه سیبری به پایان رسید. در این دیدار سیمی سایوتی، ژوآن و والینیوک برای سیبریاک گل‌زنی کردند. گل‌های دینا نیز توسط اسدوف و نیازوف به ثمر رسید.

در دیگر دیدار این مرحله تیم فوتسال غیرت آلماتی توانست حزب کمونیست روسیه را ۳ بر یک شکست دهد و حریف سیبریاک در دیدار نهایی شود. این سومین صعود غیرت آلماتی به فینال در چهار دوره برگزاری این مسابقات است. ایگور، داگلاس جونیور و دیوانی گل‌زنان غیرت در این دیدار بودند. تک گل حزب کمونیست نیز توسط گونچاروف وارد دروازه نماینده قزاقستان شد.

بدین ترتیب در پایان مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های سیبریاک نووسیبیرسک روسیه و غیرت آلماتی قزاقستان به دیدار نهایی صعود کردند و تیم‌های دینا مسکو روسیه و حزب کمونیست روسیه برای قرار گرفتن در جایگاه سوم به یکدیگر رقابت خواهند کرد. همچنین دو تیم نیکارس ریگا لتونی و استالیزا مینسک بلاروس برای تعیین تیم‌های پنجم و ششم به مصاف هم خواهند رفت.

 

نتایج نیمه‌نهایی (۲۴ فوریه / ۶ اسفند):

* سیبریاک نووسیبیرسک روسیه ۳ – دینا مسکو روسیه ۲

* حزب کمونیست روسیه یک – غیرت آلماتی قزاقستان ۳

 

برنامه مرحله نهایی (۲۵ فوریه / ۷ اسفند):

* نیکارس ریگا لتونی – استالیزا مینسک بلاروس (جایگاه پنجم و ششم)

* دینا مسکو روسیه  – حزب کمونیست روسیه (دیدار رده‌بندی)

* سیبریاک نووسیبیرسک روسیه – غیرت آلماتی قزاقستان (فینال)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.