کد خبر : 90764
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1395 - 10:59
-

کشاورز:حاشیه‌های فوتسال حال همه را می‌گیرد

کشاورز:حاشیه‌های فوتسال حال همه را می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز بعد از پایان بازی گیتی‌پسند مقابل تاسیسات دریایی و قرار گرفتن در یک قدمی قهرمانی لیگ به خبرنگاران گفت:‌امروز مزد همبستگی بین بازیکنان را گرفتیم. عملکرد بسیار خوبی مقابل حریف داشتیم و مستحق سه امتیاز بودیم. با این برد به قهرمانی نزدیک شدیم و امیدوارم در هفته پایانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز بعد از پایان بازی گیتی‌پسند مقابل تاسیسات دریایی و قرار گرفتن در یک قدمی قهرمانی لیگ به خبرنگاران گفت:‌امروز مزد همبستگی بین بازیکنان را گرفتیم. عملکرد بسیار خوبی مقابل حریف داشتیم و مستحق سه امتیاز بودیم. با این برد به قهرمانی نزدیک شدیم و امیدوارم در هفته پایانی جام را در حضور هواداران پرشمار گیتی‌پسند بالای سر ببریم.

کاپیتان گیتی‌پسند افزود: نقش هواداران در پیروزی امروز بسیار پررنگ بود. آن‌ها امروز ورزشگاه را پر کردند و باعث شدند گیتی‌پسند یکی از بهترین بازی‌هایش را به نمایش بگذارد.

وی درباره حواشی پرتعداد بازی نیز گفت: بخشی از این اتفاقات طبیعی است اما اگر بیشتر شود، باعث ناراحتی خواهد شد. فرقی ندارد این حواشی در کدام بازی به وجود بیاید. اما اگر کمی زیاد از حد باشد، حال همه گرفته خواهد شد.

کشاورز در پایان در پاسخ به پرسشی مبنی بر درگیری شمسایی با تماشاگران گفت: در این باره صحبتی ندارم و خواهش می‌کنم درباره این موضوع از من سوال نپرسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

اگه شما از فوتسال بری بیش از نیمی از حاشیه های فوتسال از بین میره