کد خبر : 91398
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 - 23:32
دسته‌بندی نشده
-

رضاپور: خائن نیستیم چون به خاطر تماشاگران بازی می کردیم/ مگر می شود حق با ما نباشد

رضاپور: خائن نیستیم چون به خاطر تماشاگران بازی می کردیم/ مگر می شود حق با ما نباشد
بازیکن تیم یاسین پیشرو گفت: خائن ما نیستیم که به خاطر تماشاگران فهیم قم بازی کردیم و تا وقتی بودیم تیم در رده ششم جدول حضور داشت.

مهران رضاپور در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره صحبت های مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم گفت: آقای رحمانی اظهار کردند که قبل از بازی با ساوه، با ما ۶ نفر تماس گرفته و گفته اند که سر بازی حاضر شویم و مطالبات پرداخته می شود. باید بگویم که هیچ تماسی با من گرفته نشده و فقط چند بار با کاپیتان تیم تماس گرفته شده که سر این بازی حاضر شود تا شاید مطالبات بقیه هم پرداخته شود.

وی افزود: سوال اینجاست اگر ما خائن هستیم برای چه فقط سر این بازی حاضر شویم؟ جواب هم اینجاست که بازیکنانی که سال قبل در تیم حضور داشتند و به خاطر نگرفتن مطالباتشان به شهرداری ساوه پیوستند ما را ببینند و فکر کنند که شرایط برای ما فراهم است. مگر می شود که حق با دوازده بازیکن تاثیر گذاری که طی دو سال به خاطر پرداخت نشدن مطالباتشان از تیم جدا شدند نباشد و حق با مدیریت باشد؟

رضاپور در ادامه عنوان کرد: در جواب تهمت ایشان باید بگویم خائن ما نیستیم که به خاطر تماشاگران فهیم قم بازی کردیم و تا وقتی بودیم تیم در رده ششم جدول حضور داشت. نتایجی که مدیریت در رویاهایش هم فکرش را نمی کرد بدست آوردیم.خائن شما هستید که پول از دست تماشاگر می گیرید و دانسته داخل زمین حاضر نمی شوید. البته من خودم به دلیل کم سن بودن آقای رحمانی هیچ وقت به بحث کردن با ایشان نپرداختم. فقط یک بار به اجبار رو در رو شدیم که ایشان گفت شما در لیست من نبودی و آنجا دوباره تصمیم گرفتم با ایشان به ادامه بحث نپردازم. ضمن اینکه ما طی نامه ای به خاطر ضایع نشدن حق بقیه تیم ها فقط برای بازی مقابل گیتی پسند اعلام آمادگی کردیم و تا الان جوابی دریافت نکردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یاسینی دوشنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸

شما برو خونتون بگیر تخت بخواب . زمان بودنت گلی به سر تیم نزدی با اون شوت های چپندر قیچیت که نبودنت لطمه زده باشه . ب سن کم آقای رحمانی توجه نکن به لیاقت زیادش توجه کن . چیزی که تو و امثال تو ندارن

نام ... سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

یاسینی دقیقا از کدوم لیاقت صحبت میکنی میتونی توضیح بدی؟واقعا متاسفم روزهایی که بازی تو قم بود حتی یه دونه بنر هم تو سطح شهر نمیزدن!مقایسه کنید با دوران ماهان تندیس ببینید اصلا قابل قیاس هست؟

بچه قم سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۴۷

شما اگه بخاطر تماشاگربازی میکردی باید تاآخرش میومدی. نگاه به اون چندنفری که بخاطراعتصاب تشویق تون کردند نکن.اونا تماشاگر تیم نیستن.اونا کسانی هستن که از اول بااین مدیریت مشکل داشتن چون مدیریت گفته بود باشگاه نیاز به لیدرنداره .الان هم منافع خودشون میگه که ازشما حمایت کنن وگرنه به منافع استان هیچ کاری ندارن.ضمنا انقدرهم نگیدتیم باما ششم بود.تیم قم همیشه باجوونا جلوی بهترین تیم های لیگ روگرفته و دوتا نائب قهرمانی توکارنامش داره بایک قهرمانی جام حذفی.درسته که باشگاه حقوقتون رونداده اما شما بااین کار فقط چهره خودتون روخراب کردید.

ساوه سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

لطفا اسامی داوران هفته پایانی را بزنید

حسن سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

واقعاً باید ب عنوان ی فوتسال دوست قمی ازت تشکر کنم که وجود اینکه توی خیلی از. تیمهای مطرح ایران بازی کردی ولی باز بخاطر ارادتت به فوتسال قم موندی و خیلی بی مهری هارو تحمل کردی و بدون هوادارای واقعی فوتسال قم دوست دارن .
و ی نصیحت بهت بکنم داداش رحمانی و امثال اون در حد تو نیستن که بخواهی جوابشون بدی اگه امثال رحمانی مرد بودن با بادیگارد توی شهر قدم نمیزدن

یاسینی واقعی سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

سلطان مهران رضاپور
داداش لیاقتتو ندارن

قمی واقعی سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

دمت گرم مهران… خوب خراب کردی بعضی هارو