کد خبر : 91374
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 - 10:07
-

یاسین پیشرو به اصفهان می رود/گذر گیتی پسند دوباره به حیدریان افتاد

یاسین پیشرو به اصفهان می رود/گذر گیتی پسند دوباره به حیدریان افتاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یاسین پیشرو قم هنوز کشمکش با هیات فوتبال استان قم را به پایان نبرده و امضای انتقال این تیم و تعهدات یاسین پیشرو برای گرفتن مالکیت این باشگاه صورت نگرفته است.طرفین همدیگر را دزد و خائن خطاب می کنند اما اصل ماجرا این است که از یکسو با سابقه و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یاسین پیشرو قم هنوز کشمکش با هیات فوتبال استان قم را به پایان نبرده و امضای انتقال این تیم و تعهدات یاسین پیشرو برای گرفتن مالکیت این باشگاه صورت نگرفته است.طرفین همدیگر را دزد و خائن خطاب می کنند اما اصل ماجرا این است که از یکسو با سابقه و اعتبار فوتسال قم بازی شده و از سوی دیگر نگرانی هایی را برای سلامت هفته پایانی لیگ بوجود اورده است.جایی که تعیین قهرمان لیگ به مصاف یاسین پیشرو با گیتی پسند افتاده و از سوی دیگر عدم حضور تیم قمی در میدان معادلات سقوط را هم به هم می ریزد و این تیم یکی از سقوط کننده ها خواهد بود.شایعات عدم حضور این تیم در اصفهان برای بازی با گیتی پسند باعث شد تا هیات رئیسه سازمان لیگ جلسه ای فوری را تشکیل داده و در این باره تصمیم گیری کند.

حتی با کارت ملی بازی کنید

سازمان لیگ در این جلسه تصمیم گرفت که یاسین پیشرو به هر نحو در این بازی به میدان برود.سازمان لیگ مصوب کرد: هیات فوتبال استان قم مسئول اعزام تیم یاسین پیشرو به اصفهان است تا مقابل گیتی‌پسند قرار بگیرد. در صورتی که باشگاه کارت بازی را در اختیار بازیکنان قرار ندهد، آن‌ها می‌توانند با کارت ملی نیز بازی کنند. همچنین حداقل ۷ بازیکن باید برای یاسین پیشرو به میدان بروند.

البته ساعاتی پس از جلسه سازمان لیگ علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم ضمن تاکید بر ادامه مشکلات بین آنها و هیات فوتبال استان قم از حضور این تیم در بازی هفته پایانی خبر داد و گفت: ما با تمام قدرت در مقابل گیتی‌پسند بازی می‌کنیم تا خدشه‌ای به لیگ و تیم ما وارد نشود.

گذر گیتی پسند باز هم به حیدریان افتاد

سال ۹۰ از سالهای پر حاشیه فوتسال بود.ماجرای تبانی و اتفاقات تلخی که افتاد و قهرمانی از گیتی پسند

گرفته شد و به منصوری داده شد.در هفته پایانی لیگ آن سال گیتی پسند برای قهرمانی نیاز به برد داشت و منصوری باید به ماهان می باخت.اما هرچقدر منصوری در سالن پیروزی به ماهان قدرتمند گل می زد در سالن مخابرات اصفهان هم گیتی پسند پرسپولیس را گلباران می کرد.سرمربی آن زمان پرسپولیس محمدرضا حیدریان بود که می گوید نقشی در تبانی نداشته و چندی پیش از برخی پشت پرده ها پرده برداشت. حالا گیتی پسندی که از هفته اول تا الان صدرنشین بوده برای تثبیت صدرنشینی اش و رسیدن به قهرمانی بار دیگر به حیدریان رسیده و این بار امیدوار است با یک بازی جوانمردانه و زیبا بدون حرف و حدیث جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵

سال ٩٠ هیچ تبانی رخ نداد الکی انگ تبانی نزنید همتون میدونید اول رأی کمیته انظباطی این بود که قهرمانی مال گیتی بود اما اون تقوی یک ماه لاهاف تشک پهن کرده بود جلو در فدراسیون تا تونست با حق خوری رأی کمیته انظباطیو عوض کنه

نام ... دوشنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶

حالا که حیدریان هست واقعأ جاى على طاهرى خالیه……..یادش بخیر سال ٩٠ و هتل و…..