کد خبر : 92208
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1395 - 14:31
-

سفال منش: ۵ روز دیگر با تیم ملی لبنان استارت می زنم/ برای مسابقات آسیایی آماده می شویم

سفال منش: ۵ روز دیگر با تیم ملی لبنان استارت می زنم/ برای مسابقات آسیایی آماده می شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهاب الدین سفال منش درباره پذیرفتن هدایت تیم ملی لبنان توضیح داد: ۱۰ روز پیش از طرف فدراسیون فوتبال لبنان با من تماس گرفته شد و در خصوص سرمربیگری این تیم با من مذاکره کردند. دیروز (پنجشنبه) نیز قرارداد از طرف آنها به امضا رسید و قرار است دوشنبه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهاب الدین سفال منش درباره پذیرفتن هدایت تیم ملی لبنان توضیح داد: ۱۰ روز پیش از طرف فدراسیون فوتبال لبنان با من تماس گرفته شد و در خصوص سرمربیگری این تیم با من مذاکره کردند. دیروز (پنجشنبه) نیز قرارداد از طرف آنها به امضا رسید و قرار است دوشنبه به لبنان بروم و کارم را با تیم‌ ‌ملی فوتسال این کشور از روز چهارشبنه آغاز خواهم کرد.

وی ‌اضافه کرد: قراردادم با تیم‌ ‌ملی فوتسال لبنان فعلا یک ساله است و تا پایان مسابقات زیر بیست سال آسیا همراه آنها خواهم بود. فعلا ترجیحم این بود که با این تیم به مسابقات آسیایی تایلند بروم و سپس برای ادامه‌ همکاری تصمیم بگیرم.

سفال منش که سال گذشته نیز به عنوان دستیار وحید شمسایی با تاسیسات دریایی ایران به مقام قهرمانی لیگ و جام باشگاه‌های آسیا دست یافت، در پاسخ به این پرسش که آیا همکاری‌اش با تیم اف سی تورنتو به پایان رسیده است یا نه، گفت: دو هفته‌ زودتر از پایان لیگ از اف سی تورنتو جدا شدم اما این تیم زودتر از هفته‌ پایانی قهرمانی لیگ را به دست آورده بود. به دلیل توافق با لبنان نتوانستم در جشن قهرمانی در کانادا حضور داشته باشم. هر چند که پیشنهاد جدی از اف سی تورنتو برای قرارداد داشتم اما تصمیم گرفتم که در رده ملی کارم را ادامه‌ دهم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.