کد خبر : 92577
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 فروردین 1396 - 17:39
-

بازیکن تاسیسات در لیگ چین/منتظمی به ووهان پیوست

بازیکن تاسیسات در لیگ چین/منتظمی به ووهان پیوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن منتظمی بازیکن تیم تاسیسات دریایی با امضای قراردادی به تیم ووهان چین پیوست و به مدت سه ماه این تیم را در لیگ چین همراهی خواهد کرد. منتظمی در این خصوص گفت: به دلیل بسته بودن سفارت چین در ایران در ایام نوروز، ١٠ روز دیرتر به تیم اضافه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن منتظمی بازیکن تیم تاسیسات دریایی با امضای قراردادی به تیم ووهان چین پیوست و به مدت سه ماه این تیم را در لیگ چین همراهی خواهد کرد.
منتظمی در این خصوص گفت: به دلیل بسته بودن سفارت چین در ایران در ایام نوروز، ١٠ روز دیرتر به تیم اضافه شدم و برای سه ماه پیراهن این تیم را تن می کنم. پس از آن به ایران برمی گردم و برای فصل جدید لیگ برتر تیمم را انتخاب خواهم کرد.در این زمینه قطعا مشورتهایی با آقایان شمسایی، رئیسی و سفالمنش خواهم داشت تا به امید خدا با یک تیم ایرانی قرارداد ببندم.
منتظمی افزود: مربی تیم ووهان عکسهایی از شمسایی، حیدریان ،رئیسی و هاشم زاده را با خود در بازی های آسیایی به من نشان می داد و می گفت که نظری را هرگز فراموش نمی کند. مدیر عامل تیم ووهان در مورد شمسایی حرف می زد و اینکه اسم شمسایی فوتسال ایران را بزرگ کرده است.
بازیکن سابق تیم تاسیسات دریایی خاطر نشان کرد:جا دارد از باشگاه تاسیسات دریایی و از مدیر عامل و سرپرست آقایان حلاجی ،رمضانی وسمیعی که واقعا برای باشگاه تاسیسات دریایی و تک تک بازیکنان و کادر فنی سنگ تمام گذاشتند تشکر ویژه کنم.همجنین از استاد بزرگ فوتسال آقای شمسایی و کادر فنی که ٣ سال کنارشان بودم .دوست دارم فصل بعد در تأسیسات بازی کنم البته با حضور شمسایی. چهار نَفَر در زندگیم تاثیر زیادی داشتند؛ شمسایی، رئیسی ،سفالمنش و فرهاد کشاورز که اگر از من بخواهند برایشان در لیگ محلات هم بازی می کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.