کد خبر : 92531
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 فروردین 1396 - 12:29
دسته‌بندی نشده
-

ناظم‌الشریعه: بازی با کرواسی آخرین فرصت برای بازیکنان جوان است/ فقط عباسی را در راس داریم

ناظم‌الشریعه: بازی با کرواسی آخرین فرصت برای بازیکنان جوان است/ فقط عباسی را در راس داریم
سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران از آخرین شانس فوتسال در بازی با کرواسی گفت و ادامه داد: کار سختی مقابل کرواسی داریم و خیلی از بازیکنان حتی برای اولین بار از ایران خارج می شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه درباره حضور تیم‌ملی فوتسال در کرواسی گفت: همانطور که می‌دانید تیم ما جوان شده است. البته چند بازیکن نتوانستند به خاطر مشکلات خروجی همراه تیم بیایند و در آخرین لحظه هم حسین طیبی نتوانست به دلیل مشکلات روادید به کرواسی بیاید.

وی افزود: خیلی از بازیکنان ایران حتی برای اولین بار است که از ایران خارج می‌شوند مثل نصرالله‌زاده، محمدی و دیگران. ما فقط یک هفته تمرین کرده‌ایم ولی هدفمان این است که به بازیکنان میدان بدهیم و شرایط را برای آینده مهیا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: کرواسی تیم خوبی است و ایتالیا را هم شکست داده است. آنها تیم جنگنده ای هستند. ما نتوانستیم چند بازیکن خود را به کرواسی بیاوریم و این کار را سخت می کند ولی هدفمان بالاتر از این چیزهاست.

ناظم‌الشریعه درباره غیبت طیبی در کرواسی و سختی پرکردن جای این بازیکن تاکید کرد: چند وقت دنبال این بودیم که مشکل طیبی حل شود که نشد. الان فقط یک بازیکن در راس داریم. فکر می کردیم کار طیبی انجام شود. با این شرایط فقط سعید عباسی را در راس خواهیم داشت.

وی در خصوص اهمیت این مسابقه یادآور شد: بازی با کرواسی برای نشان دادن توانایی بازیکنان بسیار مهم است. کارمان سخت است ولی اهمیت این مسابقه در این است که می توانیم شرایط را لحاظ و یکسری بازیکن جوان را اضافه کنیم. این آخرین مسابقه ای است که برای بازیکنان جوان خود در نظر گرفته ایم. بعد از این مسابقه یک دوره تعطیلی داریم و تمرینات را اواخر اردیبهشت شروع می‌کنیم. از آنجا به صورت کامل کار را با بازیکنان موردنظر برای مسابقات داخل سالن آسیایی استارت می‌زنیم و کارهای بدنی انجام می‌دهیم. بهتر است بازیکنان خودشان را مقابل کرواسی نشان بدهند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در پایان گفت: از کرواسی شناخت نسبی داریم و می‌دانیم که شرایط‌شان عوض شده است. این تیم منسجم تر از قبل است و خودش را به سطح اول جهان می‌رساند.

تیم‌ملی فوتسال ایران و کرواسی امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه) در دیدارهایی تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.