کد خبر : 92669
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 11:30
دسته‌بندی نشده
-

اعلام آمادگی اردبیل برای میزبانی مسابقات بین المللی فوتسال

اعلام آمادگی اردبیل برای میزبانی مسابقات بین المللی فوتسال
استاندار اردبيل گفت: خوشبختانه با تامين و تجهيز زيرساخت‌هاي مورد نياز براي ميزباني از مسابقات ورزشي مانند فوتسال ، اين استان آمادگي ميزباني از مسابقات بين‌المللي ورزشي را برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، استاندار اردبیل گفت: خوشبختانه با تامین و تجهیز زیرساخت‌های مورد نیاز برای میزبانی از مسابقات ورزشی مانند فوتسال، هندبال و والیبال این استان آمادگی میزبانی از مسابقات بین‌المللی ورزشی را برخوردار است.

مجید خدابخش در بازدید از روند آماد‌ه‌سازی سالن ۶ هزار نفری رضازاده ا گفت: میزبانی از مسابقات والیبال امیدهای آسیا در بخش گردشگری و توسعه توریسم ورزشی بسیار حائز اهمیت بوده و قابلیتهای گردشگری و ورزشی استان اردبیل در سطح بین‌المللی مطرح خواهد شد که این یک امتیاز بزرگ برای استان است.
استاندار اردبیل افزود: دو سالنی که برای برگزاری مسابقات آسیایی والیبال مطابق با استانداردهای جهانی مناسب‌سازی و استانداردسازی شده‌اند برای ورزش استان اردبیل امتیاز ویژه‌ای خواهد بود و در حال حاضر استان اردبیل برای میزبانی مسابقات بین‌المللی آسیایی و جهانی در رشته‌هایی مانند والیبال، هندبال و فوتسال از آمادگی کامل برخوردار بوده چرا که سالن‌های ورزشی مورد نظر برای این مسابقات در اردبیل آماده‌سازی شده است.
خدابخش بیان کرد: میزبانی از مسابقات بین‌المللی ورزشی در سطح آسیایی و جهانی نقش به‌سزایی در معرفی استان اردبیل در حوزه بین‌الملل دارد، چرا که این استان دارای ظرفیتهای ویژه‌ گردشگری و توریستی است و برگزاری مسابقات نیز یک تریبون بسیار عالی برای تبلیغات و نشان دادن قابلیتها و جاذبه‌های استان اردبیل در سطح جهانی و آسیایی خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.