کد خبر : 92972
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396 - 12:20
-

کفاشیان:برنامه داریم از همه بازیکنان تیم ملی تقدیر کنیم/ تدابیری اندیشیدیم که لیگ امسال بهتر برگزار شود

کفاشیان:برنامه داریم از همه بازیکنان تیم ملی تقدیر کنیم/ تدابیری اندیشیدیم که لیگ امسال بهتر برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در حاشیه جلسه کمیته فنی فوتسال که امروز برگزار شد اظهار داشت: AFC جایزه‌ای را برای اصغر حسن‌زاده که به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شده است، ارسال کرده بود که امروز این جایزه را به او اهدا خواهیم کرد. البته برنامه‌هایی داریم که از همه بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در حاشیه جلسه کمیته فنی فوتسال که امروز برگزار شد اظهار داشت: AFC جایزه‌ای را برای اصغر حسن‌زاده که به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شده است، ارسال کرده بود که امروز این جایزه را به او اهدا خواهیم کرد. البته برنامه‌هایی داریم که از همه بازیکنان تیم ملی فوتسال تقدیر کنیم و به آنها پاداش بدهیم.

وی در مورد اینکه چرا لیگ برتر فوتسال در دوره گذشته تا حد زیادی تنش و جنجال داشت، گفت: در مجموع لیگ خوبی داشتیم و رقابت‌ها بسیار نزدیک بود تا جایی که تا روز آخر نمی‌دانستیم چه تیمی قهرمان می‌شود و ۴ کاپ قهرمانی فراهم کردیم. بعضا این حساسیت‌ها باعث می‌شود تا ناآرامی‌هایی به وجود بیاید اما تدابیری را در سازمان لیگ اندیشیدیم تا سال آینده لیگ بهتری را برگزار کنیم. ضمن اینکه لیگ برتر در دوره جدید از ۶ تیر ماه آغاز می‌شود. البته سال آینده سال شلوغی برای فوتسال در رده بین‌المللی است. هر چند که تاج در اجلاس اخیر فیفا دفاع خوبی از این رشته به عمل آورد.در حال حاضر ما ۲ هزار و ۴۰۰ مسابقه فوتسال را در ایران انجام می‌دهیم ضمن اینکه در حال اقداماتی هستیم که به برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی لطمه‌ای وارد نشود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.