کد خبر : 93067
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1396 - 22:37
-

زرخانلی: مقاومت امروز حقانیت خود را ثابت کرد/ تیم قائمشهر به دنبال تکرار بازی نبود!

زرخانلی: مقاومت امروز حقانیت خود را ثابت کرد/ تیم قائمشهر به دنبال تکرار بازی نبود!

رضا زرخانلی سرمربی تیم مقاومت قرچک در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از پیروزی تیمش برابر تیم حاجی منصف قائمشهر در بازی که حکم  فینال را برای هر دو تیم داشت، گفت: بنده از تمام بازیکنانم تشکر می کنم. آنها امروز با تمام وجودشان جنگیدند و به آن چه که استحقاقش

رضا زرخانلی سرمربی تیم مقاومت قرچک در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از پیروزی تیمش برابر تیم حاجی منصف قائمشهر در بازی که حکم  فینال را برای هر دو تیم داشت، گفت: بنده از تمام بازیکنانم تشکر می کنم. آنها امروز با تمام وجودشان جنگیدند و به آن چه که استحقاقش را داشتند، رسیدند. از کسب این برد ارزشمند بسیار خوشحال هستم.
وی در ادامه افزود: این برد حق تیم قرچک بود. ما تیمی بودیم که از اول مسابقات در صدر جدول قرار داشتیم و با همین جایگاه فصل را به انتها رساندیم. امروز هم تکرار این بازی نتوانست چیزی از ارزش های تیم ما کم کند و مقاومت قرچک توانست حقانیت خودش را ثابت کند.
سرمربی مقاومت قرچک در مورد حواشی و رخداد های اخیر در خصوص رای کمیته انضباطی و تکرار این بازی و همچنین فشاری که روی تیمش وجود داشت، گفت: تیم قائمشهر هزینه های زیادی را متحمل شد تا بتواند این بازی را سه بر صفر به سود خودش رقم بزند. آنها دنبال تکرار بازی نبودند زیرا می دانستند که در بازی رو در رو و در چنین جوی نمی توانند برابر تیم ما موفق شوند. آنها خیلی تلاش کردند که در بیرون از زمین بازی به نتیجه دلخواه خودشان برسند. از فدراسیون و کمیته انضباطی و رسانه ها و نماینده مجلس و چندین مورد دیگر کمک گرفتند و هزینه کردند تا به هدف خودشان برسند اما ناکام ماندند.
وی در ادامه افزود: از این هواداران پرشور و باغیرت قرچک تشکر می کنم که همیشه تیم ما را حمایت کرده اند. امروز در برابر تمامی این فشار ها ما پیروز شدیم و من این برد را به این تماشاچیان عزیز قرچک تقدیم میکنم و از تک تک آنها به خاطر حمایت هایشان تشکر می کنم.
رضا زرخانلی در خصوص صعود تیمش به پلی آف لیگ یک و برنامه های آینده این تیم گفت: بنده از مسئولان این شهر تقاضا دارم که هر کس می تواند به این تیم کمک کند. از مسئولان این شهر تقاضا داریم که گوشه چشمی به تیم ما داشته باشند. خدا را شکر میکنم که فاکتور هایی مثل تماشاچی و بازیکنان توانمند و مدیریت قوی در این مجموعه وجود دارد اما در هر صورت مشکلات مالی زیادی داریم. ما یک جای خالی در لیست خود داریم و از مسئولین تقاضا دارم که به تیم کمک مالی داشته باشند تا بتوانیم یک بازیکن خوب را جذب کنیم و به این بازیکنان هم پاداشی بدهیم تا در ادامه راه بتوانیم محکم تر از قبل ظاهر شویم و سهمیه لیگ برتر را به قرچک بازگردانیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸

واقعاً بهترینى باید قدرتو بدونن

عرفان جمعه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

یک ضرب المثل معروف در فرهنگ ایران هست که واقعا برازنده ی شماست،
“دزد پررو یقه صاحبخونه ر هم میگیره”
۸ بازی تخلف کردید و با کمک دو بازیکن لیگ برتری ۱۹ امتیاز گرفتید
در نیم فصل دوم در ۸ بازی فقط ۱۱ امتیاز بدون ان دو بازیکن گرفتید!
بعد ادعای صدرنشینی می کنید …
فوتسال مملکتی که آقایان رانت خوار و نالایقی چون کریم منصوری و سعید نجاریان و سلیمانی در آن فعالیت می کنند بهتر از این نخواهد بود …
آب که سربالا رود قورباغه ابوعطاء میخواند…

............ جمعه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱

از کدوم حقانیت حرف میزنی تخلف کردی طبق قوانین همه بازیات یا باید ۳-۰ میشد یا تکرار حالا با یه تیم ته جدولی بازی گذاشتن و با تیم قائمشر اونم تو خونت بازی کردی حرف از حقانیت میزنی؟؟؟؟؟
تو اگه این حرفا حالیت بود تخلف نمیکردی
از فحاشی تماشاگرای قرچکی که همه جای ایران حرف میزنن
بله که باید از همه جا و همه کس برای رسیدن به حق و حقوق کمک گرفت ولی زور آقای نجاریان و منصوری بیشتر از همه بود که با چنین رای تیم قرچکو ببرن بالا اگه واقعا تکرار بازی بود چرا تمام بازی های نیم فصل اولتون طبق برنامه نیم فصل اول برگزار نشد

امير یکشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۱۱

منم با نظر شما اقا عرفان موافقم بعدشم بابا تو کجای فوتسال بودی که از حقانیت صحبت میکنی باور کن تو نمیتونی فوتسالو بخش کنی چه برسه به این که تاکتیک بلد باشی