کد خبر : 93284
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 16:25
دسته‌بندی نشده
-

استقلال فوتسال یعنی کشک/ نقش کلیدی کمیته فنی در ابراز احساسات!

استقلال فوتسال یعنی کشک/ نقش کلیدی کمیته فنی در ابراز احساسات!
نقش کمیته فنی در معادلات فوتسالی چیزی شبیه لطیفه بوده و مصداق بارز جمله معروف علی پروین است: کمیته فنی یعنی کشک!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اردوی تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران در ازبکستان لغو شده است و در شرایطی که کمیته فوتسال و کمیته فنی باید پاسخگو باشند، توپ را به زمین فدراسیون فوتبال می اندازند.

مهدی تاج و علی کفاشیان بارها از استقلال این رشته خبر داده و حسابی روی آن مانور تبلیغاتی انجام داده اند اما اصلی ترین کار برای استقلال یک بخش، مشخص بودن بودجه آن است که در فوتسال خبری از بودجه اختصاصی نیست. اگر کمیته فوتسال از بودجه مستقلی برخوردار بود، اردوی ازبکستان به دلیل تامین نشدن پول بلیت لغو نمی شد.

اما در این بین، نقش کمیته فنی در معادلات فوتسالی چیزی شبیه لطیفه بوده و مصداق بارز جمله معروف علی پروین است: کمیته فنی یعنی کشک!

کادرفنی تیم ملی بزرگسالان و زیر ۲۰ سال، ساعت ها زمان در جلسات کمیته فنی صرف قانع کردن اعضای کمیته برای برگزاری اردو کرده اند و اکنون که با نظر مساعد کمیته فنی، تیم را آماده اعزام کرده اند، باید به خانه هایشان برگردند و منتظر بمانند تا برای تشکیل جلسه بعدی کمیته فنی حسابی ماست و دوغ لازم برای تهیه کشک به دست فدراسیون برسد.

ریاست کمیته فنی به عهده عباس ترابیان بوده و به نظر می رسد برای پر کردن اوقات فراغت وی بعد از بازنشستگی باشد اما چرا باید هزینه های مادی و معنوی بسیاری برای تشکیل چنین کمیته ای صرف شود. کمیته ای که هیچ خروجی نداشته و ندارد. عباس ترابیان خروجی آخرین جلسه کمیته فنی را بدین شکل شرح می دهد: «در این جلسه در گزارشی به برنامه های تیم زیر ۲۰ سال و اهمیت برنامه های این تیم پرداختیم» رئیس کمیته فنی همچنین حدود دو هفته پیش درباره سفر تیم ملی به ازبکستان گفته بود: «من در جلسه کمیته فنی با آقای محمدرضا ساکت صحبت کردم و قرار شد ایشان هم با رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه در این رابطه جلسه داشته باشد.»

بنابراین وظایف کمیته فنی به این شکل تببین می شود: ابراز احساسات و تاکید بر اهمیت برنامه ها و واسطه گری برای مذاکره با جناب رئیس فدراسیون جهت اعطای بودجه!

اما چرا کمیته منحل شده ای که هیچ جایگاهی برایش متصور نبوده اند، دوباره تشکیل شده است؟ کمیته ای که شخصی مثل مصطفی عمادی که هیچ جایگاهی در فوتسال ندارد، به عضویتش در آمده است. کمیته ای که هیچ خروجی ندارد. کمیته ای که رئیسش بابت نگرفتن حقوق بر سر اهالی فوتسال منت هم می گذارد. کمیته ای که سرعت گیری است بر سر راه تیم ملی. کمیته ای که شرح وظایف روشنی ندارد. کمیته ای که …

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

گل گفتی داداش کمیته فنی برای سرگرمی ترابیان و مصطفی عمادی درست شده که با هم جمع بشن وگرنه فقط برای تیم ملی مشکل ایجاد میکنند و نقش دیگه ای ندارند وبه طور کلی این دو نفر بی خاصیت ترین عضو هستند