کد خبر : 93571
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 17:09
-

اخبار کوتاه از فعالیت های مس، گیتی پسند، دبیری و فرش آرا در نقل و انتقالات

اخبار کوتاه از فعالیت های مس، گیتی پسند، دبیری و فرش آرا در نقل و انتقالات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فصل نقل و انتقالات برای بسیاری از باشگاه های لیگ برتری شروع شده و برخی باشگاه ها مثل گیتی پسند، فرش آرا و تاسیسات دریایی سرمربی خود را هم انتخاب کرده و به دنبال بستن قرارداد با بازیکنان مد نظر خود هستند. علی جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی پسند در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فصل نقل و انتقالات برای بسیاری از باشگاه های لیگ برتری شروع شده و برخی باشگاه ها مثل گیتی پسند، فرش آرا و تاسیسات دریایی سرمربی خود را هم انتخاب کرده و به دنبال بستن قرارداد با بازیکنان مد نظر خود هستند.

علی جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی پسند در گفت و گو با fut5al از توافق با اصغر حسن زاده خبر داد و گفت: قرارداد هنوز امضا نشده است اما صحبت های اولیه و توافق با او حاصل شده است. همچنین در حال مذاکره با سایر بازیکنان هستیم.

غلامعلی مرتضایی مدیرعامل باشگاه فرش آرا نیز در این باره به fut5al گفت: امسال افزایش ۲۰ درصدی در بودجه تیم داشتیم. همچنین از مجید مرتضایی برنامه خواسته ایم و ظرف یک هفته آینده سرمربی را انتخاب خواهیم کرد.

محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون نیز به خبرنگار fut5al گفت: با گزینه های زیادی مذاکره کرده ایم و از آن ها برنامه گرفتیم. در نهایت به سه گزینه اصلی رسیدیم و سرمربی از بین این سه گزینه انتخاب خواهد شد. این موضوع باید در هیات مدیره مطرح شود و پیش بینی می کنم هفته آینده سرمربی را معرفی کنیم.

افشین دبیری امروز در مراسم قرعه کشی شرکت کرده بود و افراد حاضر، آمدن وی به مراسم را به منزله قطعی شدن تیمداری دبیری تلقی کردند. اما افشین دبیری با رد این موضوع به fut5al گفت: امروز آمدم تا تنها حرف هایم را بزنم و برخی انتقادات را در حضور کفاشیان مطرح کردم. در مورد تیمداری هنوز تصمیم نگرفته ایم و در جلسه هیات مدیره در موردش بحث خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.