از اعلام مبلغ پاداش ملیپوشان فوتسال تا گلایه باشگاهها از سرمایهگذاریهای بیفایده!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراسم قرعهکشی لیگ برتر فوتسال با حضور کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال و ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین کاظم سلیمانی سرپرست دبیری سازمان لیگ فوتسال برگزار شد. نماینده تیمهای گیتیپسند، حفاری اهواز، مس سنگون، دبیری ،فرشآرا، تاسیسات دریایی و مقاومت البرز حضور داشتند و
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراسم قرعهکشی لیگ برتر فوتسال با حضور کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال و ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین کاظم سلیمانی سرپرست دبیری سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.
نماینده تیمهای گیتیپسند، حفاری اهواز، مس سنگون، دبیری ،فرشآرا، تاسیسات دریایی و مقاومت البرز حضور داشتند و نکته قابل توجه غیبت نماینده تیمهای شهروند ساری، آذرخش بندرعباس، ارژن شیراز و شهرداری ساوه بود. همچنین تیم یاسین پیشرو قم هم که ظاهرا انصراف داده در جلسه حضور نداشتند.
کفاشیان در ابتدای مراسم گفت: در حال استقلال فوتسال هستیم. پاداش تیم ملی فوتسال به هر بازیکن ۱۵ میلیون تومان پرداخت کردیم و ۱۰ میلیون هم پرداخت خواهیم کرد. ما با کمک و حمایت شما و اسپانسرها میتوانیم فوتسال را در کشور بیش از پیش ارتقا دهیم.
سپس نماینده تیمها صحبت کردند و از وضعیت موجود گلایه کردند و معتقد بودند لیگ فوتسال نسبت به سرمایهگذاریشان بازخورد خوبی ندارد. همچنین ترابیان قبل از شروع مراسم قرعهکشی گفت: پخش زنده مسابقات لیگ فوتسال میتواند به جذابیت بیشتر فوتسال و لیگ کمک کند. ما برنامه ۲۰۲۰ را از شبکه ورزش آغاز کردیم و امیدواریم این برنامه بتواند به کیفیت فوتسال ما کمک کند.
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰