کد خبر : 93850
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 13:42
-

غیاثی:بردن مقاومت کلید صعود به لیگ برتر است

غیاثی:بردن مقاومت کلید صعود به لیگ برتر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی اظهار داشت: تیم فوتسال آتلیه طهران قم از ۳ بازی خود در دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال ایران یک پیروزی و ۲ شکست در کارنامه دارد اما به مسابقات دور برگشت کاملاً امیدوار است. وی افزود: پیروزی اخیر تیم آتلیه طهران قم برابر نفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی اظهار داشت: تیم فوتسال آتلیه طهران قم از ۳ بازی خود در دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال ایران یک پیروزی و ۲ شکست در کارنامه دارد اما به مسابقات دور برگشت کاملاً امیدوار است.

وی افزود: پیروزی اخیر تیم آتلیه طهران قم برابر نفت امیدیه در قم کاملاً برای تیم ما روحیه بخش بود و حضور پرشور هواداران و تماشاگران قمی در این بازی که برای حمایت از نماینده فوتسال قم به سالن شهید حیدریان آمده بودند به ما انگیزه زیادی بخشید.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: در بازی‌های گذشته که ۲ شکست پیاپی را تجربه کردیم به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم و تیم‌های حریف هم به این مسئله اذعان داشتند و اکنون برای این که این ۲ شکست حداقلی را جبران کنیم ۳ بازی در پیش رو داریم.

غیاثی بیان داشت: نماینده قم برای صعود به لیگ برتر نیازمند برد در مسابقات خانگی است و همان طور که روز جمعه در قم توانستیم تیم نفت امیدیه را شکست دهیم، در ۲ بازی آینده خود نیز که در قم برگزار می‌شود با امید به خدا به دنبال حداکثر امتیازات هستیم

وی عنوان کرد: تیم آتلیه طهران قم در اولین بازی از دور برگشت لیگ دسته اول کشور در مرحله نهایی، روز چهارشنبه در سالن شهید حیدریان قم پذیرای تیم مقاومت قرچک است و ما در بازی رفت در قرچک در روزی که باید امتیاز کسب می‌کردیم ۵ بر ۴ نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم تصریح کرد: این بازی، کلید موفقیت ما در راه صعود به لیگ برتر است و می دانیم که پیروزی در این مسابقه تا چه اندازه اهمیت دارد و امیدوارم باز هم با حمایت مردم فوتسال دوست قم شاهد یک پیروزی شیرین خانگی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

انشالله لیگ برتر جناب غیاثی