کد خبر : 93921
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 - 10:13
-

تقدیر از مدیرعامل مس سونگون در جشن برگزیدگان فرهنگستان فوتبال

تقدیر از مدیرعامل مس سونگون در جشن برگزیدگان فرهنگستان فوتبال
در اولین جشن برگزیدگان فرهنگستان فوتبال که روز یکشنبه، 17 اردیبهشت ماه در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران به همت باشگاه مس سونگون ورزقان برگزار شد از محمدرضا کافی مدیرعامل این باشگاه نیز تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه‌ی رویکردهای راهبردی خود به بحث ورزش، پس از هدفمند ساختن سرمایه‌گذاری‌های خود در ورزش حرفه‌ای و باشگاه‌های سراسر کشور خود، حال به طور جدی به عرصه‌ی فرهنگ در ورزش نیز ورود کرده است و با سرمایه‌گذاری بر روی پورتابل فرهنگستان فوتبال به نوعی در این زمینه اقدامات جدی را به عمل آورده و در صدد اثرگذاری کلی بر فرهنگ ورزش کشور می‌باشد.

پورتابل فرهنگستان فوتبال که شامل سایت فرهنگستان فوتبال نیز می‌باشد، متشکل از جمعی از نویسندگان به نام ورزش کشور می‌‌باشد که با رویکردی فرهنگی و جدید رویدادهای ورزش کشور و جهان را مورد تحلیل قرار می‌دهند.

در اولین جشن برگزیدگان فرهنگستان فوتبال که روز یکشنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران  به همت باشگاه مس سونگون ورزقان برگزار شد از  محمدرضا کافی مدیرعامل این باشگاه نیز تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور چهره‌های مطرح ورزش کشور و همچنین مدیران عامل شرکت مس و باشگاه‌های ورزشی مس برگزار شد، از آقایان رضا داوری، امیر حاج‌رضایی، عادل فردوسی‌پور و ابراهیم افشار به دلیل اثر گذاری خود بر بحث فرهنگ در ورزش تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از ورزشکاران پرافتخار تیم‌های مختلف ورزش مس که در عرصه‌های بین‌المللی افتخار کسب کردند نیز تقدیر شد که علیرضا صمیمی، دروازه بان ملی پوش مس سونگون ورزقان نیز در میان آن‌ها بود.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.