کد خبر : 94168
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 - 23:08
-

تدارک ویژه قرچکی ها برای جشن صعود/ دعوت از شمسایی و نورافشانی بعد از بازی

تدارک ویژه قرچکی ها برای جشن صعود/ دعوت از شمسایی و نورافشانی بعد از بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پنجم مسابقات پلی آف لیگ دسته یک کشور فردا(دوشنبه) برگزار خواهد شد. تیم مقاومت قرچک که در صدر جدول در بین چهار تیم این مرحله قرار دارد‌، فردا در خانه از تیم نفت امیدیه پذیرایی خواهد کرد. شاگردان رضا زرخانلی در صورت کسب امتیاز در این بازی، صعود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پنجم مسابقات پلی آف لیگ دسته یک کشور فردا(دوشنبه) برگزار خواهد شد. تیم مقاومت قرچک که در صدر جدول در بین چهار تیم این مرحله قرار دارد‌، فردا در خانه از تیم نفت امیدیه پذیرایی خواهد کرد. شاگردان رضا زرخانلی در صورت کسب امتیاز در این بازی، صعود خود را به لیگ برتر مسجل خواهند کرد.
از قرچک خبر‌ می رسد که مسئولان و تماشاچیان این تیم برای جشن صعود احتمالی فردا، برنامه های ویژه ای را تدارک دیده اند.
حضور وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان و اکبر‌صادقی بازیکن تیم فوتبال نفت تهران و دیگر بازیکنان مطرح فوتسال کشور، از جمله برنامه های قابل توجه قرچکی هاست.
تماشاچیان و کانون هواداران تیم مقاومت قرچک نیز برای فردا برنامه های قابل توجهی را پیش بینی‌ کرده اند. از حضور حداکثری در سالن و جشن بادکنکی گرفته تا نورافشانی و پایکوبی در انتهای بازی.
به نظر می رسد فردا روز تاریخی برای شهر قرچک خواهد بود و در صورت صعود مقاومت به لیگ برتر، این شهر دوباره صاحب امتیاز لیگ برتر می شود و مقاومتی ها جای خالی تیم شهید منصوری را در لیگ برتر‌ پر‌ خواهند کرد.

photo_2017-05-14_10-47-29

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه دوشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۳۴

نفت امیدیه بازی را میبره.