کد خبر : 95163
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1396 - 16:29
-

دلیل غیبت عالیقدر در اردوی گیتی پسند/ اعتصاب دسته جمعی در راه است؟

دلیل غیبت عالیقدر در اردوی گیتی پسند/ اعتصاب دسته جمعی در راه است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که گیتی پسند در گروه مرگ مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با تیم شنژن چین و شریکر اوزاکا ژاپن قرار گرفته، اوضاع داخلی تیم دوباره رو به بحران می‌رود. این باشگاه که در فصل گذشته با حواشی زیادی دست به گریبان بود، بعد از قهرمانی و راهیابی به جام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که گیتی پسند در گروه مرگ مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با تیم شنژن چین و شریکر اوزاکا ژاپن قرار گرفته، اوضاع داخلی تیم دوباره رو به بحران می‌رود. این باشگاه که در فصل گذشته با حواشی زیادی دست به گریبان بود، بعد از قهرمانی و راهیابی به جام باشگاه‌های آسیا با بازیکنان کلیدی خود تمدید قرارداد کرد اما عمل نکردن به تعهدات مالی باعث شده تا آرامش از اردوی تیم سلب شود.

مهران عالیقدر، ملی پوش تاثیرگذار گیتی پسند در اردوی شهرکرد شرکت نکرده و ادامه همکاری‌اش با باشگاه در هاله ای از ابهام است. پیشنهاد تیم‌هایی مثل مس سونگون و حفاری اهواز هم باعث شده عالیقدر تا برطرف شدن مشکلاتش در تمرین‌ها شرکت نکند. البته این مشکل تنها به عالیقدر ختم نمی‌شود و سایر بازیکنان نیز تصمیم گرفته‌اند در صورت بر طرف نشدن مشکلات، از هفته آینده دست به اعتصاب بزنند.

مهران عالیقدر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلیل غیبتش در تمرین‌های گیتی پسند گفت: با مسئولان باشگاه توافق کردم تا زمانی که برخی مسائل حل نشود، در خدمتشان نباشم. فکر می‌کنم اگر بخواهم در این برهه، این مسائل را باز کنم، نفعی برای باشگاه نداشته باشد و به همین دلیل ترجیح می‌دهم که موضوع، در آرامش حل شود. به هر حال من روزهای خوبی با این تیم داشتم و طعم شیرین قهرمانی را هم با گیتی پسند چشیده‌ام. قطعا باشگاه برای حل شدن مشکلات تلاش می‌کند و فکر می‌کنم ظرف یک هفته آینده تکلیفم روشن شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

الکى واسه تیم گیتى حاشیه درست نکنید امید به خدا هم تو اسیا وهم تو لیگ ایران امسال قهرمانیم

نام سه شنبه , ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

این آتیش ها همگی از گور … با بازیکنای مثل … و … در تماس هستش ذهن اینارو تخریب میکنه و دورا دور نمیزاره افضل کارشو به خوبی تموم کنه .مشگلات مالی چیزه طبیعی هستش که درون همه باشگاها وجود داره گیتی هر موقع تعهد کرده مبالغ پرداخت شده پس لطفا به این حواشی دامن نزنید رضا لک پارسال مربی تیم بوده تموم شده رفته امسال تا پایان فصل افضل مربی گیتی میمونه

نام ... چهارشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۵۷

میشه بفرمایید این جمله شما دقیقا یعنی چه؟
گیتی هر موقع تعهد کرده مبالغ را پرداخت کرده!!!

نام ... چهارشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

هرجا پای یک شیرازی ددرمیانه جزین نمیشه