کد خبر : 95269
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 - 10:41
-

طاهری:در روزهای آینده تکلیفم معلوم می‌شود/ تیم‌هایی مانند گیتی‌پسند، مس و تاسیسات شرایط خوبی دارند

طاهری:در روزهای آینده تکلیفم معلوم می‌شود/ تیم‌هایی مانند گیتی‌پسند، مس و تاسیسات شرایط خوبی دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری در خصوص وضعیتش برای فصل آینده لیگ‌برتر اظهار داشت: هنوز وضعیتم مشخص نیست اما به احتمال زیاد در ۳،۴ روز آینده تکلیفم معلوم می‌شود. وی در مورد اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند برای فصل پیش روی فوتسال ایران فقط ۲ تیم گیتی‌پسند و مس سونگون مدعی قهرمانی هستند،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری در خصوص وضعیتش برای فصل آینده لیگ‌برتر اظهار داشت: هنوز وضعیتم مشخص نیست اما به احتمال زیاد در ۳،۴ روز آینده تکلیفم معلوم می‌شود.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند برای فصل پیش روی فوتسال ایران فقط ۲ تیم گیتی‌پسند و مس سونگون مدعی قهرمانی هستند، عنوان کرد: اینطور نیست، فصل گذشته هم چند تیم خوب در لیگ داشتیم، ضمن اینکه تیم‌های دیگر هم دست و پا بسته نبودند. برای فصل پیش رو هم تیم‌هایی مانند گیتی‌پسند، مس سونگون و تأسیسات دریایی شرایط خوبی دارند اما بقیه تیم‌ها هم خوب هستند.

کاپیتان تیم‌ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا لیگ امسال دو قطبی خواهد شد، گفت: اصلا اینطور نیست، همانطور که گفتم حداقل ۴تیم خوب در لیگ حضور دارند.

طاهری در خصوص شرایط تیم‌ملی فوتسال هم خاطرنشان کرد: اردوی خوبی را در شهرکرد پشت‌سر گذاشتیم، خوشبختانه بدنساز خوبی همراه تیم بود که باعث شد تمرینات بدنسازی مناسبی را تجربه کنیم.

وی در پایان، در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات تیم‌ملی حل شده است، اظهار داشت: قبلا در مورد مشکلات حرف زده‌ایم، مسئولان هم قول‌هایی بابت حل شدن مشکلات داده‌اند که امیدوارم عملی شود.
منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

اقای فرهاد شما وقتی چیزی از فوتبال وفوتسال نمیدونی بهتره نظر ندی اگه میدونستی سابقه درخشان طاهری رو این حرف رو نمیزدی .اقای گل و گلهای زیبا وحساس طاهری تو جام جهانیها به زودی از یاد نمیره

نام ... شنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

اقای فرهاد شما وقتی چیزی از فوتبال وفوتسال نمیدونی نظر نده لطفا

فرهاد یکشنبه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۵۷

آخه سر نخواستنش دعواست