کد خبر : 95333
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 - 14:19
-

مدیرعامل ارژن شیراز: با وجود مشکلات، تیمداری می‌کنیم

مدیرعامل ارژن شیراز: با وجود مشکلات، تیمداری می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید کریمی در مورد حل مشکلات تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: امسال یکی از بدترین سالهایی است که کارخانه ارژن دچار مشکلات مالی شده و شرایط اقتصادی در حال حاضر مناسب نیست. وی ادامه داد: من توقع زیادی از مسئولین استان فارس ندارم و حداقل توقعم این است که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید کریمی در مورد حل مشکلات تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: امسال یکی از بدترین سالهایی است که کارخانه ارژن دچار مشکلات مالی شده و شرایط اقتصادی در حال حاضر مناسب نیست.

وی ادامه داد: من توقع زیادی از مسئولین استان فارس ندارم و حداقل توقعم این است که همان مبلغی که در جلسات خود مصوب می کنند پرداخت کنند ‌آنها سال قبل هم ۲۰۰ میلیون تومان مصوب کردند ولی تا کنون پرداخت نکردند، ما هنوز۳۰درصد از قرارداد سال قبل بچه‌ها را نتوانستیم پرداخت کنیم.

مدیر عامل باشگاه ارژن شیراز همچنین گفت: با توجه به این مشکلاتی که وجود دارد باز هم بچه‌های تیم به خاطر عشق و علاقه خود به باشگاه و مردم شیراز گفتند ما کوتاه می آییم تا وضعیت باشگاه بهتر شود که این کار بزرگواری آنها را نشان می دهد،همانطور که شما مطلع هستید باشگاه هزینه‌های دیگری هم دارد.اما باز هم با توجه به این مشکلات ما در لیگ برتر شرکت می‌کنیم و امیدوارم مسئولین چاره‌ای کنند تا این مشکل حل شود.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.