کد خبر : 95635
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 - 13:45
-

امتیاز تیم فوتسال مقاومت قرچک به شهرک صنعتی قزوین واگذار شد

امتیاز تیم فوتسال مقاومت قرچک به شهرک صنعتی قزوین واگذار شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مقاومت قرچک امسال از لیگ دسته اول فوتسال به لیگ برتر صعود کرد اما به دلیل عدم توان مالی برای تامین‌ هزینه‌های لیگ برتر این باشگاه واگذار شد. اکبر قاسمی ضمن تائید این خبر،‌گفت: طی آخرین جلسه‌ای که با شهردار، فرماندار و رئیس شورای شهر قرچک داشتیم نتوانستیم کمکی دریافت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مقاومت قرچک امسال از لیگ دسته اول فوتسال به لیگ برتر صعود کرد اما به دلیل عدم توان مالی برای تامین‌ هزینه‌های لیگ برتر این باشگاه واگذار شد.

اکبر قاسمی ضمن تائید این خبر،‌گفت: طی آخرین جلسه‌ای که با شهردار، فرماندار و رئیس شورای شهر قرچک داشتیم نتوانستیم کمکی دریافت کنیم. در حالیکه ۲۰۰ میلیون پول می‌خواستیم در نهایت به ما اعلام شد نمی‌توانند بیش از ۶۰ میلیون کمک کنند.

سرست تیم فوتسال مقاومت قرچک، یادآور شد: با توجه به مشکلات زیاد و اینکه فردا آخرین فرصت پرداخت مبلغ ورود به لیگ برتر باشگاه را واگذار کردیم. می‌‌دانیم وضعیت ساخت و ساز خوب نیست و بودجه‌ زیادی هم شهر دریافت نکرده است با توجه به جمیع مشکلات تیم را واگذار کردیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یه قرچکی سه شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷

اخرم کار خودتونو کردید بلایی که سر منصوری اوردید سر مقاومتم اومد .پس خواهشا اگر بودجه ندارید تیم ندهید چون همش دارید به اهالی قرچک وخود بازیکنای قرچکی ضربه میزنید.چقد تماشاگر به بازی های مقاوت میومد واقعا دلم میسوزه

نام ... پنجشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۰۰

آخییییییی.قرچکیا کجای مجلسن….