کد خبر : 95632
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 - 13:31
-

تیم های لیگ برتری، ‌قربانی فعالیت های سیاسی نجاریان

تیم های لیگ برتری، ‌قربانی فعالیت های سیاسی نجاریان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال با اعلام سازمان لیگ قرار است از ششم تیر آغاز شود و بسیاری از تیم ها با برنامه اعلام شده، تمرین های خود را برنامه ریزی کرده و منتظر شروع مسابقات همزمان با عید فطر هستند اما به رسم هر ساله، بازهم شایعات تعویق لیگ به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال با اعلام سازمان لیگ قرار است از ششم تیر آغاز شود و بسیاری از تیم ها با برنامه اعلام شده، تمرین های خود را برنامه ریزی کرده و منتظر شروع مسابقات همزمان با عید فطر هستند اما به رسم هر ساله، بازهم شایعات تعویق لیگ به دلیل بلاتکلیفی تیم ها به گوش می رسد تا برگزاری منظم این مسابقات همچنان در حد یک رویا باقی بماند.

در این زمینه به گوش می رسد سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری که عضویت هیات رئیسه را هم دارد، برای به تعویق انداختن مسابقات دست به کار شده و حتی یکی از بازیکنان شهروند در تماس با سایر بازیکنان به نقل از نجاریان اعلام کرده لیگ با تاخیر شروع می شود و به همین دلیل فعلا قرار نیست تمرین های تیم تشکیل شود.

فعالیت غیر ورزشی مدیرعامل شهروند و شرکت در انتخابات شورای شهر ساری بی ربط با این موضوع نیست و از آنجا که هنوز سلامت این انتخابات تائید نشده است، نجاریان نیز همچنان به فعالیت انتخاباتی خود ادامه می دهد. در چنین شرایطی و با توجه به قدرت وی در هیات رئیسه سازمان لیگ، باید منتظر قربانی شدن سیزده تیم به خاطر غفلت های یک تیم باشیم. تیم هایی مثل مس سونگون،‌گیتی پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران که زودتر از بقیه باشگاه ها استارت زده و ستاره های زیادی را به خدمت گرفته اند، بیشتر از بقیه تیم ها متضرر می شوند و مهم تر از همه، حس بی اعتمادی به برنامه ریزی سازمان لیگ بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

بر اساس شنیده ها، به تعویق افتادن یک ماهه مسابقات لیگ برتر فوتسال در جلسه ۳۱ خرداد هیات رئیسه مطرح می شود و سعید نجاریان قصد دارد نظر سایر اعضا را برای شروع مسابقات بعد از جام باشگاه های آسیا جلب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار سه شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

هروقت واقعیت داشت و قطعی شد بگین حالا اومدیمو این چیزی که گفتین درست نبود اونوقت میاین از اقای نجاریان معذرت خواهی کنین میدونین چقد جو منفی میشه علیه اقای نجاریان حتی اگه موضوعی که شما گفتین درست نباشه هنوز چیزی معلوم نشد و باشگاه ها اعتراضی نکردن شما مطلب نوشتین
درود بر شهروند درود بر اقای نجاریان

ساوه سه شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹

معلومه دیگه به تعویق میفته.این ساری را باید از فوتسال بزارن کنار.هر ساله یه مشکل بزرگ درست میکنه برا فوتسال ایران