کد خبر : 95863
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1396 - 13:42
-

زمان پرداخت پاداش ملی پوشان فوتسال مشخص شد

زمان پرداخت پاداش ملی پوشان فوتسال مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال و برنامه های این تیم اظهار داشت: روز شنبه جلسه ای مهم با حضور علی کفاشیان، عباس ترابی و کاظم سلیمانی برگزار کردیم و در این جلسه در خصوص مسائلی چون تیم المپیک فوتسال و چینش مسابقات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال و برنامه های این تیم اظهار داشت: روز شنبه جلسه ای مهم با حضور علی کفاشیان، عباس ترابی و کاظم سلیمانی برگزار کردیم و در این جلسه در خصوص مسائلی چون تیم المپیک فوتسال و چینش مسابقات لیگ برتر فوتسال و مسابقات پیش رو تیم ملی بحث شد و خوشبختانه به نتایج خوبی  رسیدیم.

وی ادامه داد: همانطور که در جریان هستید امسال سال بسیار پر فشاری برای تیم ملی است و ما در  گام نخست باید در مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا شرکت کنیم،  ما به صورت دقیق شرایط را زیر نظر داریم و امیدوار هستیم که مسابقات لیگ برتر در بهترین شرایط برگزار شود تا بازیکنان نیز فشار زیادی را متحمل نشوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه در خصوص برگزاری دیدار های دوستانه گفت: قرار است پیش از آغاز المپیک داخل سالن ترکمنستان یک بازی دوستانه با تیم فوتسال قزاقستان برگزار کنیم و همچنین از مرداد ماه تیم ملی وارد یک اردو آمادگی می شود که قرار است هتل آکادمی برگزار شود که در آن اردو یکسری شرایط جدید رونمایی می شود که مهمترین آنها تعویض کف پوش محل برگزاری اردو است.

ناظم الشریعه در همین خصوص افزود: به دنبال این هستیم که اردو در هتل برگزار شود نه کمپ به این ترتیب شرایط خیلی بهتر خواهد بود و کیفیت اردو افزایش می یابد. البسه تیم ملی فوتسال هم مشکلش حل شده و قرار است بازیکنان از این به بعد، لباس های جدید با کیفیت بپوشند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال بیان کرد: من به شدت پیگیر این مسئله هستم و در آخرین صحبتی که با علی کفاشیان و مهدی تاج داشته ام، به من اعلام شده است پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال در مراسمی که هر ساله در آن بهترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال انتخاب می شوند پردخت خواهد شد و این موضوع قطعی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان خاطرنشان کرد: شرایط سخت است اما سعی ما بر این بوده که پیگیر مشکلات بازیکنان و تیم باشیم و امیدوار هستم شرایط به زودی بهتر شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.