کد خبر : 95870
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1396 - 15:39
-

منصوری: احتمال ۱۲ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال!

منصوری: احتمال ۱۲ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری درباره شروع لیگ برتر فوتسال و عدم شرکت برخی تیم‌ها، اظهار کرد: امروز جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال برگزار شد و تصمیم گرفتیم بازی‌ها از ششم تیرماه و بدون تغییر برنامه اعلام شده آغاز شود. برخی تیم‌ها تا الان ورودی خود را پرداخت نکرده‌اند و به آنها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری درباره شروع لیگ برتر فوتسال و عدم شرکت برخی تیم‌ها، اظهار کرد: امروز جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال برگزار شد و تصمیم گرفتیم بازی‌ها از ششم تیرماه و بدون تغییر برنامه اعلام شده آغاز شود. برخی تیم‌ها تا الان ورودی خود را پرداخت نکرده‌اند و به آنها تا پایان وقت اداری شنبه مهلت می‌دهیم. اگر تا آن موقع پرداخت نکردند تصمیم جدیدی خواهیم گرفت.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال در پاسخ به این پرسش که تکلیف تیم‌هایی مثل دبیری تبریز و یاسین پیشروی قم در صورت عدم تیم‌داری چه خواهد شد؟ اظهار کرد: ما لیگ را به خاطر این تیم‌ها به تعویق نمی‌اندازیم اما ممکن است بازی این تیم‌ها را چند روز به تعویق بیندازیم چون شنیده‌ایم که دبیری قرار است تیم‌داری کند اما اگر این اتفاقات نیفتاد لیگ با تعداد تیم‌های کم‌تری برگزار خواهد شد. احتمال دارد مسابقات امسال ۱۲ یا ۱۳ تیمی باشد.

وی همچنین از افزایش سهمیه تیم‌ها خبر داد و افزود: تیم‌هایی که تاکنون می‌توانستند چهار بازیکن لیگ برتری بگیرند از این پس می‌توانند یک بازیکن مازاد هم در رده سنی جوانان (اسفند ۱۳۷۵ به بعد) جذب کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.