کد خبر : 96327
تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1396 - 11:05
-

اشتباه در محروم کردن بازیکن تاسیسات دریایی/ قانون من درآوردی به ضرر تیم شمسایی شد!

اشتباه در محروم کردن بازیکن تاسیسات دریایی/ قانون من درآوردی به ضرر تیم شمسایی شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حاشیه های لیگ برتر امسال زودتر از بازی ها از راه رسید و همه نوع بی نظمی و اتفاق عجیب هم در یک ماه اخیر به وجود آمد. اما آخرین گافی که کمیته فوتسال داده، می تواند به عنوان بزرگترین اشتباه تا اینجا شناخته شود. این گاف مربوط به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حاشیه های لیگ برتر امسال زودتر از بازی ها از راه رسید و همه نوع بی نظمی و اتفاق عجیب هم در یک ماه اخیر به وجود آمد.
اما آخرین گافی که کمیته فوتسال داده، می تواند به عنوان بزرگترین اشتباه تا اینجا شناخته شود.
این گاف مربوط به محرومیت مجید حاجی بنده بازیکن تاسیسات دریایی است. بر اساس ادعای تاسیساتی ها، فهرست محرومان هفته اول پیش از شروع لیگ در اختیار سرپرست تیم تاسیسات قرار گرفته که نام حاجی بنده نیز در آن دیده می شد. اما مسئولان کمیته فوتسال تنها ۱۸ ساعت قبل از بازی با تاسیساتی ها تماس گرفته و اعلام می کنند این بازیکن محروم نیست و می تواند مقابل مس به میدان برود!
همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می شود، بر اساس بند ۱ ماده ۸۰ آیین نامه مسابقات چنانچه بازیکنی در پایان فصل، سه کارته شده باشد، تمامی کارت هایش در فصل جدید  بخشیده می شود. این در حالی است که حاجی بنده به دلیل سه کارته بودن نتوانست در هفته اول لیگ به میدان برود.
نکته جالب تر  در این میان، زمان اعلام این اشتباه صورت گرفته از سوی کمیته فوتسال است.
بر اساس ادعای تاسیساتی ها، چند بازیکن دیگر نیز از جمله احمد اسماعیل پور در لیست بازیکنان محروم هفته اول قرار داشت اما چند روز قبل از بازی به گیتی پسندی ها در مورد این اشتباه اطلاع رسانی شده و این بازیکن نیز به همراه تیمش به قم رفت.
اما در مورد حاجی بنده ساعت ۲۴ شب قبل از بازی با سرپرست تاسیسات دریایی تماس گرفته می شود و با توجه به اینکه این بازیکن در شهر دیگری بود، نمی تواند خودش را به تبریز برساند و به این ترتیب گاف کمیته فوتسال، به ضرر تیم وحید شمسایی می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

تا کی این بی نظمی ها و این قانونهای نا نوشته ادامه داره حیف از جوونهای مستعدمون که گاهی عمرشون زیر ممیز این قانونها تباه میشه کسی پاسخگو هست؟