کد خبر : 96469
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 12:32
-

عراقی‌زاده: به دلیل مشکلات فنی امکان برگزاری مسابقه در سالن را نداریم

عراقی‌زاده: به دلیل مشکلات فنی امکان برگزاری مسابقه در سالن را نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی‌زاده در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز اظهار داشت: از ۲ ماه پیش به خاطر مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در مجموعه ورزشی نقش جهان سالن ۲۵ آبان تمرینات خود را برگزار کردیم. وی ادامه داد: قرار بود بازی این هفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی‌زاده در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز اظهار داشت: از ۲ ماه پیش به خاطر مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در مجموعه ورزشی نقش جهان سالن ۲۵ آبان تمرینات خود را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: قرار بود بازی این هفته گیتی پسند مقابل مقاومت البرز در این سالن برگزار شود.متاسفانه طی تماس تلفنی از طرف اداره کل سازمان ورزش استان با باشگاه که سالن ۲۵ آبان به دلیل مشکلات فنی جهت برگزاری این مسابقه آماده نیست.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده برای سالن برگزاری این مسابقه در حال حاضر باشگاه گیتی پسند به دنبال سالن مناسب است و امیدوارم بتوانیم سالن مناسبی جهت برگزاری این مسابقه پیدا کنیم و بازی این هفته ما به سرنوشت بازی با هیات فوتبال قم دچار نشود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.