کد خبر : 96585
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 12:41
-

برخورد کمیته فوتسال با سلیمانی به دلیل صحبت ها و تصمیماتش!

برخورد کمیته فوتسال با سلیمانی به دلیل صحبت ها و تصمیماتش!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته و در جلسه هیئت رئیسه کمیته فوتسال تصمیم گرفته شد مصطفی نظری، علیرضا صمیمی و رضا ناصری به علت مصاحبه علیه ارکان کمیته فوتسال محروم شوند. کریم منصوری در این خصوص اظهار داشت: روز گذشته تصمیم بر این گرفته شد که این سه نفر به علت مصاحبه‌هایشان محروم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته و در جلسه هیئت رئیسه کمیته فوتسال تصمیم گرفته شد مصطفی نظری، علیرضا صمیمی و رضا ناصری به علت مصاحبه علیه ارکان کمیته فوتسال محروم شوند.
کریم منصوری در این خصوص اظهار داشت: روز گذشته تصمیم بر این گرفته شد که این سه نفر به علت مصاحبه‌هایشان محروم شوند یعنی از سال گذشته چنین تصمیمی گرفته شده بود و همان سال گذشته هم یکی دونفر محروم شدند.
وی در پاسخ به این سوال که چرا مثلا وحید شمسایی یا افراد دیگر که علیه کمیته فوتسال مصاحبه کرده‌ بودند محروم نشدند؟ عنوان کرد: چون نام شمسایی را آوردید این را می‌گویم. شمسایی که نگفته بود کفاشیان باید استعفا بدهد! کار فوتسالیست است بازی کردن است نه گفتن این صحبت‌ها.
البته معتقدم که گاهی اوقات شیطنت شما خبرنگاران هم باعث می‌شود که فوتسالیست‌ها این صحبت‌ها را مطرح کنند!
عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال درپاسخ به این سوال که آیا شخص کاظم سلیمانی باعث این محرومیت‌ها شده و اینکه آیا سلیمانی نظرات وتصمیماتش را به کمیته فوتسال تحمیل می‌کند، گفت: اصلا چنین چیزی نیست ممکن است سلیمانی گاهی اوقات پیشنهاداتی به ما بدهد اما اینطور نیست که ما چشم بسته پیشنهادهای او را قبول کنیم سلیمانی مجری تصمیمات هیئت رئیسه کمیته فوتسال است و اینطور نیست که سلیقه‌ای کاری کند. شاید تا الان صد بار با سلیمانی برخورد کرده‌ایم آن هم به خاطر برخی صحبت‌ها و تصمیماتش.
منصوری در پاسخ به این سوال که آیا برخورد با انتقاد کننده‌ها محرومیت است، تأکید کرد: من نمی‌گویم کسی انتقاد نکند یا مصاحبه نکند. الان هر کسی که می‌خواهد بیاید علیه من صحبت کند اما اینطور نباشد که بگویم مثلا کفاشیان استعفا بدهد. نباید که نظرات شخصی خودمان را به جامعه القا کنیم یا سازمان لیگ را آماج حملاتمان قرار بدهیم این طور که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
وی ادامه داد: باور کیند خودم مایل نیستم در هیئت رئیسه بمانم چون نه سودی برای من دارد و نه چیز دیگری فقط وقتم را می‌گیرد.  فقط این را می‌گویم که ریشه تمام مشکلات فوتسال اقتصادی است نه برنامه‌ریزی.
عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال در خصوص اینکه چرا از علی کفاشیان حمایت می‌کند،‌ گفت: به نظر من کفاشیان بهترین کسی است که می‌تواند در فوتسال ریاست کند. دوران طلایی فوتسال ما با کفاشیان بوده است پس چرا از او  حمایت نکنم.
منصوری در خصوص مشکلاتی که در هفته اول لیگ برتر فوتسال به وجود آمد که باعث شد چند بازی لغو شود، تأکید کرد: ما چه گناهی داریم که آذرخش بندرعباس پول ندارد ، ما که نمی‌توانیم سهیمه یک استان را اینطور بسوزانیم البته باید بگویم که در صورتی که تیم آذرخش بندرعباس در هفته دوم درمسابقات حاضر نشود از لیگ کنار گذاشته خواهد شد.
وی افزود: تیم‌هایی مانند مقاومت قرچک یا تیم‌های دولتی دیگر که هنوز بودجه  خودشان را نگرفته‌اند هم مشکلاتی دارند. این وسط تقصیر ما چیست ؟ نمی‌شود دیواری را که نیمه خراب است را هول دادو بیشتر خرابش کرد.
منصوری در پایان در پاسخ به این سوال که چرا جلوی انحلال تیم‌هایی مانند منصوری قرچک را نگرفتید، گفت:‌ وقتی مسئولان منصوری اعلام می کنند توانایی مالی تیمداری راندارند ما چه کار کنیم؟
منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.