کد خبر : 96736
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1396 - 9:56
-

حسن زاده:نگاه تدارکاتی نسبت به ۴ بازی ابتدایی لیگ داریم/ نشان دادیم تیم بزرگی هستیم

حسن زاده:نگاه تدارکاتی نسبت به ۴ بازی ابتدایی لیگ داریم/ نشان دادیم تیم بزرگی هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اصغر حسن‌زاده شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و در نخستین بازی در شرایط بازی نبودیم به این دلیل که دیدار هفته نخست ما لغو شده بود. تمرینات پر فشاری داشتیم و آمادگی بدنی ما به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اصغر حسن‌زاده شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و در نخستین بازی در شرایط بازی نبودیم به این دلیل که دیدار هفته نخست ما لغو شده بود. تمرینات پر فشاری داشتیم و آمادگی بدنی ما به ۱۰۰ درصد نرسیده بود.

وی افزود: بازی را خوب آغاز کردیم و به خوبی نیز توانستیم آن را اداره کنیم، برای ما بسیار مهم بود که لیگ را با پیروزی آغاز کنیم به این دلیل که به ۴ بازی پیش از مسابقات آسیا به عنوان بازی تدارکاتی نگاه می کنیم. امیدوارم با برد در این دیدار با روحیه و آمادگی کامل وارد این مسابقات بشویم تا بتوانیم از آبروی ایران دفاع کنیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره اینکه چرا تیمش در ابتدای بازی بسیار راحت گل دریافت کرد، خاطرنشان کرد: این اتفاقات رخ می‌دهد و برای نبود برق و گرم و سرد شدن بازیکنان تمرکز بازیکنان کمی به هم ریخت. البته خوشبختانه نشان دادیم تیم بزرگی هستیم به این دلیل که در بازی نخست پس از دریافت گل بازی را به نفع خودمان بازگرداندیم.

وی در پاسخ به این سوال که بین ۲ ورزشگاه ۲۵ آبان و پیروزی کدام را ترجیح می‌دهد، تصریح کرد: هر ۲ ورزشگاه هم خوبی و هم بدی دارند سالن پیروزی هواداران به راحتی می‌آیند و بر حریف فشار بیشتری بیاروند اما ۲۵ آبان از نظر کفپوش و ابعاد بسیار خوب است که می‌توانیم تاکتیک‌های مربی را بهتر اجرا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.