کد خبر : 97023
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1396 - 9:53
دسته‌بندی نشده
-

صالح:نظر کمیته فنی در کجای دنیا مشورتی است؟/ فدراسیون فوتبال از کمیته فنی نظر مشورتی می‌خواهد و نظر نهایی را خود صادر می‌کند

صالح:نظر کمیته فنی در کجای دنیا مشورتی است؟/ فدراسیون فوتبال از کمیته فنی نظر مشورتی می‌خواهد و نظر نهایی را خود صادر می‌کند
عضو مستعفی کمیته فنی فوتسال گفت: فدراسیون فوتبال از کمیته فنی نظر مشورتی می‌خواهد و نظر نهایی را خود صادر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح درباره استعفای خود از کمیته فنی فوتسال گفت: من ۳۰ سال است از بهترین دوران زندگی خودم را وقف فوتبال و فوتسال نمودم و تمام این موضوع به خاطر عشق و علاقه به کشورم و جوانان این مرز و بوم بوده است.
وی در ادامه گفت: وقتی من عضوی از کمیته فنی فوتسال هستم یعنی اینکه باید حافظ مربیان کشورم به خصوص سرمربی تیم ملی باشم و وقتی نتوانم نظری دهم که عملی شود و از نظر من به عنوان نظر مشورتی استفاده شود ارزشی ندارد که ادامه دهم.

مدرس با سابقه فوتبال و فوتسال کشور، گفت: من همیشه فکر می‌کردم کمیته فنی نظر پیشنهادی دارد و نظرش مهم و قابل اجرا باشد. اصلا فکر نمی‌کردم که از نظرم به عنوان نظر مشورتی استفاده شود. فدراسیون فوتبال از کمیته فنی نظر مشورتی می‌خواهد و نظر نهایی را خود صادر می‌کند. شما ببینید نظر کمیته فنی در کجای دنیا مشورتی است.

وی در پایان گفت: وقتی که با ترابیان ریاست کمیته فنی فوتسال صحبت می‌کنم وی هم همان نظر فدراسیون فوتبال را دارد که کمیته فنی نظرش مشورتی است. من وقتی می‌بینم در کمیته فنی نمی‌توانم حافظ حق و حقوق و منافع مربیان باشم و نمی‌توانم نظری دهم که اجرایی شود پس بهتر است خداحافظی کنم و همین دلیل ضمن عذرخواهی از ترابیان و اعضای کمیته فوتسال از این سمت استعفا دادم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.