کد خبر : 97134
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 9:53
-

از قطع شبه عمد برق تا اعتراض شدید قمی ها به داوری

از قطع شبه عمد برق تا اعتراض شدید قمی ها به داوری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر ، دیروز دو تیم پارسیان شهر قدس و آتلیه طهران قم به مصاف هم رفتند . این دو تیم تازه لیگ برتری شده درحالی با هم روبرو می شدند که هر دو تیم حساب ویژه ای روی سه امتیاز این بازی باز کرده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر ، دیروز دو تیم پارسیان شهر قدس و آتلیه طهران قم به مصاف هم رفتند .
این دو تیم تازه لیگ برتری شده درحالی با هم روبرو می شدند که هر دو تیم حساب ویژه ای روی سه امتیاز این بازی باز کرده بودند .
با شروع بازی این تیم آتلیه طهران قم بود که نبض بازی را در دست گرفت و حملات متعددی را روی دروازه پارسیان شهرقدس ترتیب داد . قمی ها مزد حملات خود را گرفتند و خیلی زود توسط روح الله ایثاری به گل اول خود رسیدند . در ادامه بازی بود که یکی از بازیکنان تیم پارسیان از زمین بازی اخراج شد و این فرصت برای آتلیه به وجود آمد که اختلاف گل ها را بیشتر کند ، اما قمی ها در این امر ناکام بودند . در ادامه بازی این تیم میزبان بود که روند بازی را به سود خودش تغییر داد و توانست با استفاده از حملات گسترده ای که روی دروازه آتلیه ترتیب داده بود ، به گل تساوی دست یابد . نیمه اول بازی با همین نتیجه به اتمام رسید . با شروع نیمه دوم ، این آتلیه طهران قم بود که مجددا سوار بر بازی شد و توانست گل دوم خودش را توسط طه نعمتیان به ثمر ‌برساند . قمی ها تا انتهای مسابقه جریان بازی را مدیریت کردند . اما در اواخر بازی تیم میزبان با تلاش فراوان و با استفاده از فشار تماشاچیانش توانست ورق را برگرداند و گل تساوی را به ثمر برساند . پارسیان حتی می توانست برنده این دیدار هم باشد . آنها در اواخر بازی یک پنالتی نقطه دو را از دست دادند و دو ضربه هم به تیرک دروازه آتلیه زدند .
این بازی در نهایت با نتیجه تساوی دو بر دو خاتمه یافت .
# حواشی بازی :
– قبل از شروع بازی برق سالن قطع شد . این قطعی برق نزدیک به چهل دقیقه به طول انجامید و برگزاری بازی را به تاخیر انداخت . زمزمه های مبنی‌ بر عمدی بودن این حرکت به گوش می رسید .
– تماشاچیان زیادی از این بازی استقبال کرده بودند .
– به دلیل موقعیت مکانی سالن ، شاهد شلوغی های بیش از حدی در خارج از مجموعه بودیم . نور‌ سالن خیلی مناسب نبود و گرم بودن بیش از حد سالن هم تماشاچیان را به شدت آزار می داد . به نظر می رسد برای استاندارد شدن این سالن باید تمهیدات بیشتر و بهتری اتخاذ گردد .
– محمد هاشم زاده ( مربی تیم ملی فوتسال ایران ) مسعود کیانفر ( سرمربی مقاومت البرز ) میشل پطروس ( مدرس فوتسال ) از نزدیک نظاره گر این بازی بودند .
– سید محمد یحیی زاده سرمربی پارسیان شهر قدس از روی سکوها نظاره گر عملکرد شاگردانش بود .
– در نیمه دوم و در صحنه ای که برای پارسیان خطای پنالتی اعلام شد ، بین دو داور این دیدار ناهماهنگی رخ داد که باعث عصبانی شدن کادرفنی تیم آتلیه طهران قم شد ‌. در این صحنه و با ادامه دار شدن این اعتراضات ، سرپرست تیم آتلیه قم از روی نیمکت اخراج شد . وی که خیلی معترض بود و زمین بازی را ترک نمی کرد ، در نهایت توسط مدیرعامل باشگاه آتلیه قم از زمین خارج شد . این داستان خروج سرپرست آتلیه قم از زمین بازی چند دقیقه ای وقت بازی را گرفت .
– سه دقیقه آخر بازی بسیار جذاب دنبال شد و آبستن حوادث زیادی بود ‌.
– بعد از اتمام بازی ، باز هم حاشیه ها و درگیری ها تمام شدنی نبود . مسئولین تیم آتلیه که سه امتیاز این دیدار را از دست رفته می دیدند ، اعتراض خود را نسبت به عملکرد تیم داوری ، به گوش ناظر بازی رساندند . آن ها دقایق طولانی بعد از اتمام بازی‌ نیز در سالن حضور داشتند و به اعتراضات خود ادامه میدادند . آنها به وضعیت پیش آمده در ابتدای مسابقه و شرایط میزبانی سالن نیز معترض بودند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قدس سه شنبه , ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

داوری کاملا به ضرر پارسیان بود..ی پنالتی نقطه دو کم گرفتن و رو اخراج کاپیتان جعفرخانلو داور اشتباه کرد..
پنالای اصن نبود…بهترین بازیکن زمین هم مهرداد بابایی بود با یک پاس گل و یک گل و توپ گیری های زیاد و خلق موقعیت های بسیار زیاد..واقعا عالی بود