کد خبر : 97153
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 15:28
-

ترابیان:از صالح توقع نداشتم موضوع را رسانه ای کند/نگفتم چین تایپه میزبان شده است!

ترابیان:از صالح توقع نداشتم موضوع را رسانه ای کند/نگفتم چین تایپه میزبان شده است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره استعفای ناصر صالح از کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: من یکبار با آقای صالح صحبت کردم. ایشان گفت نکاتی را در ارتباط با کمیته فنی دارد که این نکات برای ما قابل احترام است. از صالح خواستم در یک جلسه با هم در این ارتباط صحبت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره استعفای ناصر صالح از کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: من یکبار با آقای صالح صحبت کردم. ایشان گفت نکاتی را در ارتباط با کمیته فنی دارد که این نکات برای ما قابل احترام است. از صالح خواستم در یک جلسه با هم در این ارتباط صحبت کنیم ولی توقع نداشتم این صحبتها در رسانه ها مطرح شود و استعفا بدهد. البته می دانم که صالح این شخصیت را ندارد و احتمالا یک مقدار اشتباه صورت گرفته است.

وی افزود: من با آقای صالح باید صحبت می کردم. با این حال اگر او واقعا به این نتیجه رسیده است که نمی خواهد با کمیته فنی همکاری کند، باید بازهم صحبت کنیم و ایشان به صورت کتبی استعفا بدهد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا استعفای صالح ارتباطی به تصمیم اخیر این کمیته و انتخاب حسین شمس به عنوان مدیرفنی تیم بانوان دارد یا خیر؟ تصریح کرد: خیر، آقای صالح روی نحوه کلی دیدگاه فدراسیون فوتبال نسبت به کمیته فنی نظراتی دارد. به هر حال من از ایشان خواسته بودم با هم صحبت کنیم و وقتی حرفهایش را در رسانه ها دیدم، تعجب کردم.

ترابیان ادامه داد: من شخصیت صالح را قبول دارم و احترامش برای همه واجب است. صالح چکیده فوتسال است ولی من اینطور صحبت کردم را نمی پسندم.

وی همچنین در خصوص اینکه در مصاحبه ای عنوان کرده بود چین تایپه میزبان فوتسال جام ملتهای آسیا شده است ولی این خبر هنوز تایید نشده است، گفت: اولا من گفته بودم پیش بینی ام این است که تایپه میزبان جام ملتهای آسیا می شود اما رسانه ای که با من تماس گرفته بود، به این کلمه دقت نکرده بود. باز هم می گویم پیش بینی قطعی بنده این است که چین تایپه میزبان جام ملتهای آسیا می شود. باتوجه به نامه هایی که می خوانم و جداول کنفدراسیون  فوتبال آسیا و همچنین وقتی که برای فوتسال می گذارم می گویم چین تایپه میزبان جام ملتهای آسیا می شود و به زودی به این مطلب می رسید.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.