کد خبر : 97321
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396 - 14:35
-

بی غم:به هدف دوم خود مقابل شهرداری نرسیدیم/شهرداری منطقی و منظقه ای دفاع می کرد/می خواهیم با دست پر از قرچک خارج شویم

بی غم:به هدف دوم خود مقابل شهرداری نرسیدیم/شهرداری منطقی و منظقه ای دفاع می کرد/می خواهیم با دست پر از قرچک خارج شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از پیروزی ۴-۲ تیمش مقابل شهرداری ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از بازی هم گفته بودم که در این دیدار ۲ هدف را دنبال می‌کنیم. ما اول می‌خواستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و هدف دوم ما این بود که گل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از پیروزی ۴-۲ تیمش مقابل شهرداری ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از بازی هم گفته بودم که در این دیدار ۲ هدف را دنبال می‌کنیم. ما اول می‌خواستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و هدف دوم ما این بود که گل نخوریم اما علی‌رغم اینکه به هدف اولمان رسیدیم، به هدف دوم نرسیدیم.

وی افزود: همان‌طور که قبلاً گفته بودم، شهرداری ساوه بازی انتحاری از خود به نمایش می‌گذارد چراکه این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد و ممکن است ما روی یک اتفاق گل بخوریم که همین‌طور هم شد و روی یک اتفاق گل خوردیم. فکر می‌کنم بازی بدی انجام ندادیم اما در نیمه اول، توپ‌هایمان وارد دروازه نشد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در مورد دفاع مناسب شهرداری ساوه در نیمه اول و تاکتیک مس سونگون در نیمه دوم گفت: تیم شهرداری دفاع منطقی و منطقه‌ای خوبی انجام داد اما بین دونیمه به بازیکنان گفتم که بازیکن رأس ما باید پشت سر نفر عقب گیر آن‌ها جای خود را عوض کند تا بازیکن عقب گیر حریف را از منطقه خودش خارج کنیم و اولین گلی هم که به ثمر رساندیم با همین روش وارد دروازه حریف شد.

وی افزود: ما ۶ روز پیش در هوای شرجی بندرعباس به مصاف آذرخش رفتیم و فشار فوق‌العاده بالایی تجربه کردیم. خستگی بازی با آذرخش در بدن بازیکنان ما مانده بود، برای همین مجبور بودیم در نیمه اول از بازیکنان بیشتری استفاده کنیم تا در مواقع خاص، بازیکنان اصلی‌مان را در اختیار داشته باشیم.

بی‌غم در مورد دیدار آتی تیمش با مقاومت قرچک نیز تصریح کرد: تمام تیم‌ها تلاش خود را می‌کنند و محترم هستند اما تمام بازی‌ها برای ما ۳ امتیازی هستند و ما برای برد تلاش می‌کنیم. در دیدار بعدی نیز تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا با دست‌پر قرچک را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در مورد ۲ برد دو-یک و یک برد ۴-۲ در سه هفته اول لیگ برتر نیز گفت: پیش‌ازاین هم گفتم که اول به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم. اینکه بازی‌ها را با اختلاف بیشتری ببریم زمان خواهد برد. ان‌شاءالله اگر تیم هماهنگ‌تر شود، نتایج بهتری نیز رقم خواهد خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مرد فوتسال پنجشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹

بعد از بازی ساوه با حفاری تیم ساوه از آخر اول میشود

محسن جمعه , ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

لطفااز جوانهاتون هم استفاده کنید اونها اینده تیمتونن نه بازی کنان دویست ملیونی