کد خبر : 97295
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396 - 10:47
دسته‌بندی نشده
-

حرف‌هایی که بازیکنان مس به داور زدند در شان فوتسال ما نیست!/ یک امتیاز حق ما بود

حرف‌هایی که بازیکنان مس به داور زدند در شان فوتسال ما نیست!/ یک امتیاز حق ما بود
مربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: دو نفر از بازيكنان مس كه نمي‌خواهم اسم ببرم به داور گفتند سوت را برگرداني خوب مي‌شود و مطمئنا ضرر نخواهي كرد كه اين ادبيات در شان فوتسال ما نيست.

محمد گلزاده در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی امروز تیمش برابر مس گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و نیمه اول بازی مساوی به پایان رسید در حالی که هردو تیم موقعیت های گلی داشتند ولی موقعیت های ما بهتر و خطرناکتر بود که اگر به گل می رسیدیم نتیجه متفاوت تر می شد.یک امتیاز این دیدار حق ما بود.

وی در مورد گل دوم مس گفت: بنظر من گل دوم مس صحیح بود و داور تصمیم درستی گرفت ولی نقش اصلی در به جنجال کشیده شدن بازی داور بود که ابتدا گل را مردود اعلام نمود و بخاطر اعتراض مسی ها به دو بازیکن این تیم کارت نشان داد تا قاطعیت را در تصمیمش نشان دهد ولی به یکباره سوت را برگرداند و باعث ایجاد تنش شد.

گلزاده در مورد عملکرد داوری گفت: داور بازی جوان بود و عملکرد بدی نداشت و خوب هم نبود که می‌توان نمره ۶٠ به وی داد.

وی همچنین در مورد بازی هفته اینده تیمش برابر حفاری گفت: حفاری همیشه از تیم‌های خوب و مدعی قهرمانی است که انشالله با حمایت هوادارانمان امتیاز بازی خانگی را کسب خواهیم نمود.

گلزاده در خاتمه متذکر شد: بحث سرمربی تیم نیز طی یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد که فکر کنم این عنوان به آقای عقابی داده شود که مطمئنا می‌تواند کمک زیادی به این تیم بنماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مرد فوتسال چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

تیم دیگه رفت دست یک با عقابی

نام چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

یک طوری میگه بازیکنانم !!!!!انگار سرمربی بارسلونه!!!! تو اصلا مگه کاره ای هستی ؟؟؟ !!اون تیم رو حسین شمس داره ارنج میکنه و میبنده و همانطور که دانشگاه آزاد رو نابود کرد امثال هم ساوه رو میندازه لیگ یک تو هم دیگه مصاحبه نکن بچه جون!!

ناشناس چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

اقای شمس رو نزاشتن بیاد چون دنبال پول بود الان هم همین بازیکنان ساوه با گلزاده که از خودشون میدونن نتیجه میگیرن سلطان گلزاده بابچه های ساوه حق همرو میگیره