کد خبر : 97541
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1396 - 11:17
دسته‌بندی نشده
-

امانی:شایسته کسب امتیاز بودیم /با وجود چنین هوادارانی امسال نباید در ساری شکست بخوریم/مدیون علی رعدی هستم

امانی:شایسته کسب امتیاز بودیم /با وجود چنین هوادارانی امسال نباید در ساری شکست بخوریم/مدیون علی رعدی هستم
رضا امانی بازیکن تیم شهروند ساری که با زدن ۲ گل سهم بسزایی در کسب تساوی تیمش برابر گیتی‌پسند داشت، کسب حداقل امتیاز را حق شهروند دانست.

رضا امانی بازیکن تیم شهروند ساری که با زدن ۲ گل سهم بسزایی در کسب تساوی تیمش برابر گیتی‌پسند داشت، در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، کسب حداقل امتیاز را حق شهروند دانست.

امانی پیرامون این بازی اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند مدعی اصلی قهرمانی است و از بازیکنان بزرگی بهره می‌برد و همین مسئله کار را برای هر تیمی دشوار می‌کند اما در این دیدار برای کسب امتیاز و حتی پیروزی در میدان حاضر شدیم که خوشبختانه به حق خودمان که حداقل کسب یک امتیاز بود رسیدیم. هرچند اگر کمی دقت می‌کردیم کسب پیروزی نیز دور از دسترس نبود.

وی با قدردانی از هواداران شهروند عنوان کرد: دست تک تک هوادارانمان را می‌بوسم. چه در هنگامی که عقب بودیم و چه در زمان تساوی به تیم را مورد تشویق قرار دادند و جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. امسال همه تلاشمان را خواهیم کرد که در ساری و در بازی‌های خانگی به هیچ تیمی نبازیم تا باعث شادی این هواداران شویم.

امانی با تقدیر از علی رعدی و محمد اسماعیل‌پور تصریح کرد: جا دارد از علی رعدی تشکر کنم. به نوعی مدیون رعدی هستم که فوتسالم را احیا کرد و در فصل گذشته به بنده میدان داد. همچنین از محمد اسماعیل‌پور هم تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کرد و خوشحالم که توانستم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم.

بازیکن شهروند ساری در پایان گفت: در هر دیداری که به میدان بروم همه توان خود را برای تیم شهرم می‌گذارم. هر دو گلی که در این بازی به ثمر رساندم حاصل زحمات سایر بچه‌ها و لطف خدا بود. امسال همه تلاشمان را برای شادی هواداران خواهیم کرد و امیدوارم جایگاه مناسبی در پایان فصل کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساری شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

رضا رضا رضا
رضا رضا رضا
رضا امانی رضا امانی

کمیل ساروی یکشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

درود بر تو خوب اصفهانی ها رو به زانو در اووردی