کد خبر : 97559
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1396 - 12:23
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:هنوز با نظری توافق نکرده ایم/حرف‌های ضد و نقیض زیادی زده شد/نظری تعهد ندهد، اخراج می‌شود

شمسایی:هنوز با نظری توافق نکرده ایم/حرف‌های ضد و نقیض زیادی زده شد/نظری تعهد ندهد، اخراج می‌شود
وحید شمسایی می گوید اگر نظری تمام شروط باشگاه را نپذیرد، نمی تواند به تمرین های تیم بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در تمرین بعد از بازی با حفاری اهواز به عملکرد مصطفی نظری دروازه‌بان تیم انتقاد کرد و این دروازه‌بان نیز پاسخ شمسایی را داد تا برای دقایقی جو تمرین تاسیسات دریایی متشنج شود. نظری به دنبال این اتفاق از ترکیب تیم در بازی هفته سوم کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت اما جلسه مسئولان باشگاه با نظری در هفته گذشته بدون نتیجه به پایان رسید چرا که این دروازه‌بان حاضر به امضای تعهدنامه باشگاه نشد.

وحید شمسایی درباره وضعیت دروازه بان سابق تیم ملی توضیح داد: مصطفی نظری را بعد از بازی با هیات فوتبال قم به باشگاه ارجاع دادیم و تا امروز (شنبه) نیز دو، سه جلسه داشته‌اند اما توافقی حاصل نشده است. امروز (شنبه) نیز قرار است جلسه‌ای داشته باشند. به هر حال شرایط برای همه بازیکنان باید یکسان بوده و زمینه همکاری از جانب باشگاه، کادرفنی و بازیکنان فراهم باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که او گفته بود بحث با نظری بر سر مسائل فنی بود و اگر اینطور بود چرا به کمیته انضباطی باشگاه ارجاع داده شده است، گفت: هنوز هم معتقدم بحث ما فنی بود اما یکسری حرف‌ها رد و بدل شد که مستند نبود و برخی حرف‌ها هم واقعی بود. من با باشگاه توافق کردم که در قبال اتفاقاتی که به ضرر ماست، پاسخگو باشم.

سرمربی تاسیسات دریایی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا نظری باید تعهدی را امضا کند، بیان کرد: به هر حال برای حل و فصل این موضوع، لازم و ملزوم وجود دارد. اگر موضوع رسانه‌ای نمی‌شد، قطعا حل و فصل می کردیم اما حرف‌های ضد و نقیض زیادی زده شد. یک سری افراد هم دوست دارند دنبال اتفاقات حاشیه‌ای باشند. شاید دو نفر داخل مجموعه ما با هم بد بودند و خبر این اتفاق را به بیرون دادند. درگیری لفظی من و نظری، حرف با مزه‌ای است! به هیچ وجه او به من نگفته که چرا ۴۰ دقیقه بازی می‌کنی. ما که خودمان در بطن ماجرا بودیم، می‌دانیم چه اتفاقی افتاده است. نظری هم برخی مسائل را در جلسه قبول کرد و برخی را هم قبول نکرد. من کاری به این مسائل ندارم و باشگاه پیگیر آن است اما معتقدم در این قضیه باید هم باشگاه و هم بازیکن را در نظر گرفت.

شمسایی درباره جایگزین مصطفی نظری در صورت عدم توافق او با باشگاه نیز گفت: با دو، سه بازیکن مذاکره داشته‌ایم. ما یک سهمیه خالی داریم. تصمیم نهایی تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.