کد خبر : 97616
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396 - 10:10
دسته‌بندی نشده
-

دوباره ترابیان، دوباره خبر کذب!

دوباره ترابیان، دوباره خبر کذب!
رئیس کمیته فنی فوتسال عادت به اعلام اخبار اشتباه کرده است. او چند روز پیش گفته بود، میزبانی جام ملت های آسیا به چین تایپه داده شده است اما علی کفاشیان این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان مدتی است که در گفت و گو با رسانه ها اطلاعات اشتباه در اختیار مخاطبان قرار می دهد. او در تازه ترین مصاحبه خود با خبرگزاری مهر اطلاعات اشتباهی درباره تیم های شرکت کننده در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا داده و این در حالی است که وی مدعی است ارتباطات بین المللی بسیار قوی دارد.

او در تازه ترین مصاحبه خود اعلام کرده تیم های فیلیپین و تیمور شرقی از حضور در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا انصراف داده اند و در این مسابقات شرکت نخواهند کرد.

اما رضا کردی، سرمربی ایرانی تیم ملی میانمار که در این مسابقات شرکت خواهد کرد، به fut5al گفت: متاسفانه آقای ترابیان اطلاعات کاملی ندارد. در منطقه ما(ASEAN)، استرالیا به خاطر تخلف و مسائل انظباطی توسط AFC محروم شده و پیرو همین موضوع نیز فدراسیون فوتبال این کشور، فوتسال استرالیا را منحل اعلام کرده است. در مورد فیلیپین و تیمور شرقی هم باید بگویم این دو کشور دیر اعلام حضور کرده اند و به همین خاطر AFC به آن ها اعلام کرده که می توانند در مسابقات مقدماتی جام ملت ها(AFF) شرکت کنند اما در رده بندی تیم ها، به حساب نمی آیند.

ترابیان چند روز پیش نیز به خبرگزاری فارس گفته بود، میزبانی جام ملت های آسیا به چین تایپه داده شده است اما علی کفاشیان این خبر را تکذیب کرد و گفت میزبان باید در جلسه کمیته فوتسال AFC با رای گیری انتخاب شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.