کد خبر : 97646
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396 - 11:22
-

ویتور هوگو: ایرانی ها آدم های خونگرمی هستند/ ابعاد زمین ساری کوچک بود/ با آمادگی کامل به ویتنام می رویم

ویتور هوگو: ایرانی ها آدم های خونگرمی هستند/ ابعاد زمین ساری کوچک بود/ با آمادگی کامل به ویتنام می رویم

ویتور هوگو بازیکن برزیلی گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا توانسته است خود را با شرایط ایران وفق دهد عنوان کرد: خیلی زود توانستم خودم را با شرایط ایرانی ها وفق دهم و در این راه هم تیمی هایم بسیار کمک کردند. ایرانی

ویتور هوگو بازیکن برزیلی گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا توانسته است خود را با شرایط ایران وفق دهد عنوان کرد: خیلی زود توانستم خودم را با شرایط ایرانی ها وفق دهم و در این راه هم تیمی هایم بسیار کمک کردند. ایرانی ها آدم های خونگرمی هستند.

وی در مورد بازی تیمش برابر شهروند ساری گفت: ما عملکرد بسیار خوبی برابر شهروند داشتیم ولی بخاطر ابعاد کوچک زمین با مشکل روبرو شدیم. تماشاگران از دیدن یک بازی زیبا لذت بردند ولی متاسفانه نتوانستیم امتیاز کامل بازی را بدست آوریم.

هوگو در مورد جام باشگاه های آسیا بیان کرد: اکنون تمام تمرکزمان روی بازی های آسیایی ویتنام است. جایی که در یک بازه زمانی کوتاه باید برابر تیم های خوب و قدرتمند صف آرایی کنیم. بخاطر همین ما با آمادگی کافی راهی ویتنام می شویم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. اعضای تیم ما به مسئولیتشان نسبت به فوتسال ایران که یک فوتسال قوی دارند، آگاه هستند و ما به دنبال کسب بهترین مقام این مسابقات هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کمیل ساروی یکشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵

بنده خدا تا حالا این همه تماشاگر ندید هنگ کرده بود تو ساری