کد خبر : 98005
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1396 - 13:50
دسته‌بندی نشده
-

از سومین برد متوالی خوشحالم/ هر بار شکست خوردم خودم را مسئول دانستم

از سومین برد متوالی خوشحالم/ هر بار شکست خوردم خودم را مسئول دانستم
سرمربی تاسیسات دریایی تهران گفت: خوشحال هستم و خدا رو شکر که توانستیم با یک بازی حساب شده سومین برد متوالی را جشن بگیریم.

وحید شمسایی مربی و بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران بعد از پیروزی تیمش در برابر تیم مقاومت البرز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی بسیار بازی سرعتی و درگیرانه بود و ما از تیم مقاومت شناخت نسبی داشتیم. البته مقاومت تیمی جوان و جنگنده است که تا ثانیه آخر برای رسیدن به گل تلاش میکند ولی خدا رو شکر توانستیم با یک بازی حساب شده سومین برد متوالی را جشن بگیریم.

وی که بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشته بود، در این خصوص نیز عنوان کرد: من در همه بازی‌ها تمام تلاشم را برای موفقیت تاسیسات انجام می‌دهم و امروز هم همه بازیکنان در کنار هم خوب بودند تا چنین نتیجه‌ای رقم خورد.

او همچنین در مورد داوری بیان کرد: من هرگز زمانی که شکست خوردم در مورد داوری صحبت نکردم و خودم را مسئول شکست می‌دانستم و همیشه تلاش کردم با بازی خوب به نتایج خوبی برسم.

در نهایت وی درباره حضور افشین دبیری در سالن گفت: من و افشین دبیری جزو یک خانواده هستیم و همیشه در کنار هم خواهیم بود و امروز هم لطف کردند و از نزدیک شاهد بازی بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.