کد خبر : 98306
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1396 - 14:40
-

افضل: اشتباه نکنید؛ کار سختی مقابل نماینده چین داشتیم

افضل: اشتباه نکنید؛ کار سختی مقابل نماینده چین داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان امروز شنبه موفق شد در اولین دیدار خود در مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا با نتیجه ۷ بر صفر تیم شنژن چین را شکست بدهد و صعودش به مرحله بعدی این مسابقات را قطعی کند. علیرضا افضل سرمربی گیتی پسند بعد از پایان این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان امروز شنبه موفق شد در اولین دیدار خود در مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا با نتیجه ۷ بر صفر تیم شنژن چین را شکست بدهد و صعودش به مرحله بعدی این مسابقات را قطعی کند.

علیرضا افضل سرمربی گیتی پسند بعد از پایان این بازی، گفت: از نتیجه بازی و تعداد گلهایی که به ثمر رساندیم خوشحالم ولی اشتباه نکنید؛ ما بازی سختی داشتیم.

وی افزود: بازیکنان تیم شنژن می دانستند که چیزی برای از دست دادن ندارند. شما می توانستید ببینید که آنها به مراتب نسبت به بازی اول خود بهتر عمل کردند.

سرمربی گیتی پسند تاکید کرد: بازیکنان من امروز صبور بودند و از نمایش آنها خوشحالم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

آقای افضل میشه بگید سهم شما در سه تا گلی که احمداسماعیل پور زد چی بود؟

نام ... شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

۴ گل

عباس شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

از اینهمه انتقاد بکجا میخواید برسید..
حسادتم حدی داره بخدا..

نام ... شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

این تیم چین و اکثر تیمهای باشگاههای اسیا حتی در حد لیگ ٢ ایران هم نیستن.الکی خودت رو بزرگ نکن افضل.حتی اگه احمد شمس و دستیار سفارشی هم بازی میکردن چین میباخت

فرهاد شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱

مربی باید شخصیت داشته باشه تا بتونه بازیکنای بزرگ کار کنه. اگر مربی شخصیت لازم را نداشته باشه به جای این که از عملکرد بازیکناش تعریف کنه بیشتر سعی میکنه شرایط را طوری ترسیم کنه که انگار وضعیت خیلی بحرانی بوده و اون مثل سوپرمن تیم را نجات داده. آخه چین فوتسال داره که اینجوری جو میدی!!!!

نام دوشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۲۸

علی افضل مربی بی شخصیتی نیست. فقط بعضی وقتها یک مقدار عصبی میشن که باید تو این زمینه کمی رفتار خودش را اصلاح کنه. وگرنه همه کسانی که او را از نزدیک میشناسن و باهاش کار کردند میدونند که انسان مهربانی است که دشمنی و کینه تو دلش نیست.

وحید دوشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۴۸

من به عنوان کسی که سالها‌ علی آقا را میشناسم و یک زمانی هم بازیکنش بودم میگم که انسان مهربانی هستند اما اشکال بزرگشان این است که هیچ کس را غیر خودشان قبول ندارند. به نظر من ایشان نباید کادر داشته باشند. خودش هم سرنربی باشد و هم مربی و مربی دروازه بان و پزشک و بدنساز و تدارکات… البته بدش نمیاد بعضی وقتا هم بره تو زمین بازی کنه

نام دوشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۵۶

الان آقا وحید دارید از علی آقا تعریف میکنید؟ بنده خدا را با خاک یکسان کردی

نام ... پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

یعنی فقط یک اسم وحید وجود داره تو ایران پس اگه اینجوریه یکی بیاد بنویسه علی یعنی خود اقای افضل