کد خبر : 98252
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1396 - 9:25
دسته‌بندی نشده
-

برای شکست دی سی اینوست به آب و آتش نزدیم/ عراقی‌ها برایمان آشپز هم آورده‌اند

برای شکست دی سی اینوست به آب و آتش نزدیم/ عراقی‌ها برایمان آشپز هم آورده‌اند
بازیکن ایرانی تیم نفت عراق گفت: برابر نماینده تاجیکستان کاملا منطقی بازی کردیم و برای رسیدن به گل‌های بیشتر به آب و آتش نزدیم.

قدرت بهادری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: قبل از این بازی دو ویدیو از بازی‌های تاجیکستان دیده بودیم و دو از تن از بازیکنان تیم تاجیکستان را کاملا می‌شناختیم و   در کل همین شناخت کامل باعث شد تا به تیم تاجیک تسلط داشته باشیم.

وی افزود: همراه با سایر بازیکنان تیم نفت عراق در این بازی خیلی خوب و منطقی بازی کردیم و در زمین نه خیلی راحت بودیم  و نه تلاش بیش از حد کردیم بلکه توان مان را تقسیم کردیم که انشاالله بازی‌های بعدی هم بتوانیم پیروز شویم.

لژیونر ایرانی نفت که در این بازی جشنواره گل به راه انداخت، تاکید کرد: خدا رو شکر مرا همه می‌شناسند و می‌دانند همیشه دوست داشتم تیمم برنده باشد و بعد از آن موقعیت فردی برام اتفاق بیفتد؛ حداقل در این چند سال در فرش‌آرا اینطوری بوده‌ام و الان هم گل‌هایی که زدم واقعا با کمک بازیکنان تیم بود و مخصوصا سه پاس گل زیبا از طرف فرهاد که واقعا کنارش بازی کردن لذت بخش و راحت است.

بهادری از تمهیدات نفتی‌ها برای رسیدن به عناوین برتر خبر داد و گفت: تیم نفت حتی از عراق آشپز آورده و تمام غذاهای حلال و قابل خوردن مثل ماکارونی، گوشت، مرغ، سیب‌زمینی، رب و روغن و همه چیز از لحاظ غذایی همراه تیم آورده تا هیچ مشکلی نداشته باشیم. این نشان می‌دهد که تیم ما به تمام جزئیات توجه دارد فقط امیدوارم نفت عراق با هزینه‌هایی که کرده و تلاشی که می‌کنیم بتواند به جایگاه خوبی در این جام آسیایی دست پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۴۲

ماشالا عمو