کد خبر : 98369
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1396 - 11:49
-

فرماندار ورزقان: بازی‌های دور برگشت مس در ورزقان برگزار می‌شود

فرماندار ورزقان: بازی‌های دور برگشت مس در ورزقان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسن یحیوی اظهار داشت: پشتیبان میزبانی مس سونگون از بازی‌های تیم ملی در دور‌مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا هستیم. فرماندار ورزقان در مورد میزبانی تیم مس سونگون از بازی‌های مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا گفت: این موضوع بسیار مهمی است و باعث خواهد شد که ورزقان در آسیا شناخته شود و ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسن یحیوی اظهار داشت: پشتیبان میزبانی مس سونگون از بازی‌های تیم ملی در دور‌مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا هستیم.

فرماندار ورزقان در مورد میزبانی تیم مس سونگون از بازی‌های مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا گفت: این موضوع بسیار مهمی است و باعث خواهد شد که ورزقان در آسیا شناخته شود و ما هم پشتیبان این قضیه هستیم و از باشگاه مس حمایت کرده و  هر کمکی که برای برگزار بهتر این مسابقات لازم باشد، کوتاهی نخواهیم کرد.

یحیوی تاکید کرد: اخیرا کفاشیان بازدیدی از امکانات شهر ورزقان و باشگاه مس داشته و در دیدار‌‌ مشترکی که با نماینده ورزقان در مجلس آقای علیزاده و بنده داشتند و صحبت‌هایی که با ایشان داشتیم، قول دادند که بعد از تکمیل و مهیا امکانات مقدماتی در ورزقان، از نیم فصل دوم بازی های مس در ورزقان برگزار شود.

وی افزود: جوانان شهرستان ورزقان نیز به شدت خواهان برگزاری بازی‌های مس در این شهر هستند و قطعا برگزاری این بازی‌ها در ورزقان شاهد شور و اشتیاق بیشتری در این شهر بوده و فرمانداری از این قضیه حمایت می‌کند.

تیم فوتسال مس ورزقان در پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور با کسب ۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

این تیم در دو دوره گذشنه این رقابت‌ها به مقام‌های دوم و سوم لیگ برتر فوتسال کشور دست یافته و این فصل به دنبال کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.