کد خبر : 98458
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1396 - 14:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رقابت سه ایرانی بر سر کفش نقره ای بسته هستند
-

رقابت سه ایرانی بر سر کفش نقره ای

رقابت سه ایرانی بر سر کفش نقره ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رقابت های جام باشگاه های آسیا در حالی به روزهای حساس خود نزدیک می شود که رقابت برای کسب عنوان آقای گلی این رقابت ها بسیار مهیج و جذاب است و حضور بازیکنان ایرانی در تیم های مختلف قاره کهن بر این جذابیت اضافه می کند. بررسی جدول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رقابت های جام باشگاه های آسیا در حالی به روزهای حساس خود نزدیک می شود که رقابت برای کسب عنوان آقای گلی این رقابت ها بسیار مهیج و جذاب است و حضور بازیکنان ایرانی در تیم های مختلف قاره کهن بر این جذابیت اضافه می کند.
بررسی جدول گلزنان برتر نشان می دهد سه بازیکن ایرانی از سه تیم مختلف در کورس کسب این عنوان هستند:قدرت بهادری، حسین طیبی و احمد اسماعیل پور.
بهادری بازیکن نفت عراق در کنار جیروات تایلندی با ۵ گل زده در صدر هستند و حسین طیبی با ۴ گل و احمد اسماعیل پور با ۳ گل آنها را تعقیب می کنند.
البته حضور تیم ها در مرحله نیمه نهایی تاثیر بسزایی در کسب این عنوان خواهد داشت چون در این مرحله تیم های حاضر دو بازی بیشتر از سایر تیم ها انجام می دهندو قاعدتا شانس بازیکن در کورس عنوان آقای گلی نیز به تبع ان اضافه خواهد شد.
حال باید صبر کرد و دید که کدام ایرانی برای پنجمین بار این جام نقره ای رنگ را به دست خواهد آورد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.