کد خبر : 98425
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1396 - 11:25
-

محمدی :مدیران مشکل غذا را حل کردند/بازی خیلی سختی روبروی نماینده ژاپن داریم

محمدی :مدیران مشکل غذا را حل کردند/بازی خیلی سختی روبروی نماینده ژاپن داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سپهر محمدی دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتسال گیتی‌پسند که در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال قهرمانی آسیا در ویتنام حضور دارد در رابطه با بازی اوزاکای ژاپن، گفت: بازی خیلی سختی روبروی نماینده ژاپن داریم و همه ما سعی و تلاش خود را می‌کنیم که با یک بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سپهر محمدی دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتسال گیتی‌پسند که در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال قهرمانی آسیا در ویتنام حضور دارد در رابطه با بازی اوزاکای ژاپن، گفت: بازی خیلی سختی روبروی نماینده ژاپن داریم و همه ما سعی و تلاش خود را می‌کنیم که با یک بازی خوب و پیروزی به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم.
وی همچنین در مورد بازی روز قبل خود با شن‌زن چین، گفت: در بازی با تیم شن‌زن همانطور که دیدید بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند و در دفاع و حمله فوق‌العاده بودند و این موضوع باعث شده بود که ما یک بازی روان داشته باشیم و توپ‌های کمتری روی دروازه ما بیاید. امیدوارم در بازی فردا هم بچه‌ها این چنین باشند و بتوانیم نماینده ژاپن را با شکست و با صدرنشینی به مرحله بعد صعود کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی و گیتی‌پسند، گفت: مسابقات امسال سطح بسیار بالایی دارد و تمام تیم‌ها از بازیکنان خارجی استفاده کردند و همین موضوع باعث شده بازی‌ها از شرایط خوب و بالایی برخوردار باشد و انشاءالله همه با هم، هم‌قسم شدیم که تیم اوزاکا را شکست دهیم و فقط به فکر دفاع از فوتسال ایران هستیم.

وی همچنین در رابطه با تدارکات و کیفیت غذاهای این مسابقات، گفت: غذاهای اینجا بی‌کیفیت و جالب نیست و بیشتر غذاها تایلندی است که این موضوع کمی ما را دچار مشکل کرد اما مدیران باشگاه گیتی‌پسند چون از قبل می‌دانستند این مشکل وجود دارد مشکل غذا را برطرف کردند.

محمدی در پایان، گفت: همه بچه‌ها با هم، هم‌قسم شدند که فقط به قهرمانی فکر کنند و جام قهرمانی را به کشور عزیزمان ایران برگردانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

این مدیران به این خوبی که سریع مشکلات را حل میکنند را بگو مشکل پول مردم را حل کنند

نام ... دوشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

عزیزم شما در ویتنام حضور داری ولی میفرمایی همه غذاها تایلندی است؟!

مجتبی مستحفظیان دوشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

سپهر جان.شما با میثاق با شهدا حرکت کردید.با مشکلات هم مثل حریفان بجنگید.قهرمانی برای برنزیهای جهان در آسیا کار مشگلی نیست.یا علی مدد