کد خبر : 98606
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 - 14:11
دسته‌بندی نشده
-

دژان: می خواهیم گیتی پسند را سورپرایز کنیم/ مهارت های فردی، نقطه قوت حریف است

دژان: می خواهیم گیتی پسند را سورپرایز کنیم/ مهارت های فردی، نقطه قوت حریف است
سرمربی صربستانی تیم بانک بیروت گفت: با تمام احترامی که برای گیتی پسند قائلیم ما برای صعود به نیمه نهایی وارد زمین می شویم.

دژان ددویچ سرمربی صربستانی تیم بانک بیروت که تیمش حریف گیتی پسند در یکچهارم نهایی شد، به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: پس از بدترین عملکرد و تحمل بزرگترین شکست تاریخ تیم بانک بیروت در اولین بازی جام باشگاه ها به اندازه کافی انرژی و شجاعت داشتیم که بتوانیم در دومین بازی خود به پیروزی پرگل دست یابیم و راه صعود خود را هموار کنیم. این پیروزی ما را به مرحله یک چهارم نهایی رساند جایی که قرار است برابر یکی از بهترین تیم های این دوره مسابقات یعنی گیتی پسند صف آرایی کنیم.

وی افزود: گیتی بازیکنان با کیفیت بسیاری دارد و همچنین یک مربی باهوش که یکی از بهترین مربیان ایران است را در راس کادرفنی خود می بیند. ما سعی می کنیم در این بازی گیتی پسند را سورپرایز کرده و با حذف این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم. یک بازی بدون اشتباه و استفاده از فرصت ها هدف ما است. ما می دانیم گیتی پسند تیم بزرگی است و به آنها احترام می گذاریم ولی ما برای رسیدن به نیمه نهایی وارد زمین می شویم.

دژان ددویچ در مورد نقاط قوت گیتی پسندی ها گفت: مهارت های فردی، ذهنی بسیار قوی و مربی این تیم نقطه قوت نماینده ایران در این دوره از مسابقات است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فولاد ماهان سه شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

شتر در خواب بیند پنبه دانه. گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه

پوریا سه شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

من نمیدونم اینا برای خودشیرینی برای رییس های باشگاه ها این مزخرفات رو میگن یا واقعا تفکر واقعیشون اینه که اگه هست باید خودشون رو به روانپزشک معرفی کنن گیتی پسند و به طور کل تیم های ایرانی بدون ادعا و بااحترام به همه تیم ها وارد رقابت میشن ولی من مفهوم این همه ادعای این تیم مسخره رو درک نمیکنم

علیرضا جعفری سه شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

این حرفا تو مربی گری طبیعیه. نمیتونن بگن که ما برا شکست خوردن بازی میکنیم. اتفاقا این حرف نشونه اینه که خوب به قدرت گیتی و احتمال زیاد شکستشون واقفن. اینا رو میگه که رکورد بزرگترین شکست تاریخشون نشکنه و سنگینتر نشه. کلا المالک هم تیم نبود که خوشحالن شکستشون دادن.