کد خبر : 98674
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 9:24
-

اسماعیل پور:بانک بیروت قدرتی بازی می‌کند/انتظار قهرمانی از گیتی‌پسند، استرس بازیکنان را بالا می‌برد

اسماعیل پور:بانک بیروت قدرتی بازی می‌کند/انتظار قهرمانی از گیتی‌پسند، استرس بازیکنان را بالا می‌برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور بازیکن تیم ملی و گیتی‌پسند در مورد آخرین وضعیت این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت:‌ همانطور که شما اطلاع دارید بالاخره حریف ما در مرحله حذفی بانک بیروت لبنان شناخته شد و این تیم جزو تیم‌هایی است که قدرتی بازی می‌کند. وی در ادامه گفت: ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور بازیکن تیم ملی و گیتی‌پسند در مورد آخرین وضعیت این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت:‌ همانطور که شما اطلاع دارید بالاخره حریف ما در مرحله حذفی بانک بیروت لبنان شناخته شد و این تیم جزو تیم‌هایی است که قدرتی بازی می‌کند.

وی در ادامه گفت: ما در مرحله حذفی با این تیم بازی سختی در پیش داریم و هر بازی در این مسابقات شرایط خاص خودش را دارد. هدف ما از اول قهرمانی بوده است. شاید در این بازی کمی شرایط برای ما خوب نباشد به دلیل اینکه همیشه در این مسابقات و چه در ایران قهرمانی را از گیتی‌پسند می‌خواهند و این موضوع استرسی را به وجود آورده است. البته همه بچه‌ها همانطور که در اوایل مسابقات هم قسم شده بودند آماده‌اند و تلاش می‌کنیم که از این مرحله هم صعود کنیم.

بازیکن تیم ملی و گیتی‌پسند افزود: همیشه شرایط در حذفی سخت است مخصوصاً برای تیم‌های ایرانی به دلیل اینکه تیم‌های ایرانی از همان اول برای قهرمانی پا به این رقابت‌ها می‌گذارند. ما تجربه تأسیسات دریایی را در سال قبل داریم که ناحق در مرحله حذفی این تیم از دور رقابت‌ها خارج شد و به همین دلیل ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و تا آخرین لحظه برای قهرمانی مبارزه می‌کنیم.

اسماعیل‌پور در پاسخ به سؤالی که اکثر سرمربی‌ تیم‌هایی مانند عراق، تایلند و… مدعی شده‌اند که ما دوست داریم فقط در مقابل گیتی‌پسند در فینال بازی کنیم، گفت: همه تیم‌ها به خوبی این موضوع را می‌دانند که بازی در مقابل بازیکنان ایرانی سخت است. مخصوصاً در آسیا که همیشه ایران به عنوان بهترین‌ها بوده است.

وی در واکنش به سرمربی تیم بانک بیروت لبنان که برای تیم گیتی‌پسند در کنفرانس خبری کری خوانده بود، گفت: برای ما مهم نیست که این مربی چه می‌گوید. این مربی از ترس و استرسی که دارد این حرف‌ها را زده ما فقط درون زمین پاسخ هر کس را می‌دهیم و نشان خواهیم داد که فوتسال ایران هنوز قدرت بلامنازع آسیا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.