کد خبر : 98708
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 15:18
-

محمدی:هرچه به جلوتر می‌رویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود/ حرف مربی لبنان ناشی از استرس است

محمدی:هرچه به جلوتر می‌رویم  بازی‌ها سخت‌تر می‌شود/ حرف مربی لبنان ناشی از استرس است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه‌بان ملی‌پوش گیتی‌پسند گفت: نماینده لبنان را دست کم نمی‌گیریم و نشان می‌دهیم فوتسال ایران در آسیا حرف اول را می‌زند. سپهر محمدی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال و گیتی‌پسند در مورد آخرین وضعیت این تیم و همچنین حریفش بانک بیروت لبنان در مرحله حذفی جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه‌بان ملی‌پوش گیتی‌پسند گفت: نماینده لبنان را دست کم نمی‌گیریم و نشان می‌دهیم فوتسال ایران در آسیا حرف اول را می‌زند.
سپهر محمدی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال و گیتی‌پسند در مورد آخرین وضعیت این تیم و همچنین حریفش بانک بیروت لبنان در مرحله حذفی جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: ما وارد مرحله حذفی شدیم و بازی‌ها هرچه به جلوتر می‌رویم سخت‌تر می‌شود. ما این تیم را دست کم نمی‌گیریم و به همه حریفان احترام می‌گذاریم و همانطور که قبلاً گفتیم به فکر قهرمانی هستیم.

وی در ادامه گفت: ان‌شاءالله با تمام قدرت رو به جلو حرکت می‌کنیم و تا زمانی که به قهرمانی باشگاه‌های آسیا نرسیده‌ایم، دست‌بردار نیستیم. در کل شرایط تیم خوب و ایده‌آل است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بیان داشت: ما در این مسابقات نماینده فوتسال ایران هستیم و برای ما فرقی ندارد با چه تیمی روبه‌رو می‌شویم. مهم این است که مرحله به مرحله پیروز و قهرمان شویم.

محمدی همچنین در پاسخ به سؤالی که سرمربی بانک بیروت در کنفرانس خبری خود گفته است ما در بازی با گیتی‌پسند برای این تیم برنامه خاصی داریم، گفت: به نظر من آن هم مربی است شاید استرسی داشته که این حرف ناشی از استرس وی می‌باشد. اما در کل به نظر من مهم نیست. ما فقط برای ۳ امتیاز و پیروزی در این میدان فکر می‌کنیم و کاری نداریم که سایر مربیان تیم‌ها در رابطه با ما چه می‌گویند. ما با حرف کاری نداریم اما در زمین به خوبی نشان می‌دهیم که فوتسال ایران حرف اول را در آسیا می‌زند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مصطفی چهارشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

سلام چرا برنامه زمانبندی مسابقات رو رو صفحه اصلی سایت نمیزارید!!!!!!!!