کد خبر : 99141
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 17:12
-

شاپا: امیدوارم کاپ قهرمانی پیش ما بماند/ به گیتی پسند علاقه دارم/بهترین تیم های مسابقات به فینال رسیدند

شاپا: امیدوارم کاپ قهرمانی پیش ما بماند/ به گیتی پسند علاقه دارم/بهترین تیم های مسابقات به فینال رسیدند

رودمار ونانسیو ملقب به شاپا که سابقه حضور در ایران و تیم گیتی پسند اصفهان را دارد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد دیدار نهایی جام باشگاه های آسیا و تقابلش با تیم اسبق خود اظهار کرد: بنظر من دو تا بهترین تیم این دوره از مسابقات به دیدار نهایی رسیده

رودمار ونانسیو ملقب به شاپا که سابقه حضور در ایران و تیم گیتی پسند اصفهان را دارد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد دیدار نهایی جام باشگاه های آسیا و تقابلش با تیم اسبق خود اظهار کرد: بنظر من دو تا بهترین تیم این دوره از مسابقات به دیدار نهایی رسیده اند که هر دو می خواهند دوباره قهرمان آسیا شوند که همین باعث یک بازی زیبا خواهدشد و صرف نظر از نتیجه بازی تماشاگران و بینندگان این دیدار پیروز واقعی هستند چون یک فوتسال واقعی را خواهند دید.

وی در مورد بازی در گیتی پسند عنوان کرد: من احساس بسیار خوبی نسبت به گیتی دارم و همیشه به این تیم علاقه مند بودم. من با این تیم موفق شده ام عناوین و افتخارات مهمی کسب کنم و مهمتر از همه رفقای خوبی بدست بیاورم. اکنون نیز خوشحالم که بعد از چند سال موفق شدند دوباره قهرمانی ایران را بدست آورند و اکنون به فینال جام باشگاه های آسیا رسیده اند.

شاپا در پایان گفت: در نهایت برایشان آرزوی موفقیت می کنم ولی امیدوارم کاپ قهرمانی فردا با ما بماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.